Tuesday, August 30, 2005

月餅派對

尋日奉獻咗我嘅第一次, 就係整月餅喇, hehe
尋日我哋一班貓友參加咗由"心心"攪嘅"五餅二娛"活動, 我哋由貓友"Kei師傅"主持大局,教我哋整廣式月餅.
這次活動既開心, 又興奮, 又滿足呀! 開心係因為又可以同一班貓友相聚, 大家傾吓整嘢食嘅樂趣和心得; 興奮係因為當我整月餅嘅時候, 心裏有一種無明嘅興奮心情, 就係原來自己都可以識整月餅架>v<, 至於滿足就係當我整好一個月餅嘅時候, 由模具拍出, 雖然 未焗, 但係已經好有滿足感喇! 另外o係這個整月餅嘅過程, 真係好多謝"Kei師傅"嘅悉心教導, 又有耐性, 同埋有問必答. 其次我亦都要多謝"心心"借出屋企作為月餅工場, 又幫我哋預備咗好多用品. 今次嘅活動好開心呀!

以下就係焗月餅嘅前後喇!






依d係我尋晚o係屋企整嘅冰皮月餅喇! 有綠豆餡及綠茶餡, 好好味呀!



Thursday, August 25, 2005

青提子蒟蒻


尋晚整咗青提子蒟蒻, 味道非常之好, 口感亦帶煙un.

Sunday, August 21, 2005

香橙雪芳蛋糕



我依排唔知點解特別喜歡整雪芳蛋糕呀!
於是今日就整咗香橙雪芳蛋糕喇!
好香橙味, 好鬆軟呀>v<

食譜如下:
用具 - 8"模具一個

材料
1. 雞蛋 3隻
2. 砂糖 80克
3. 麵粉 100克
4. 植物油 (liquid) 35ml
5. 他他粉 1/4 tsp
6. 發粉 1 tsp
7. 鮮橙汁 60ml
8. 橙皮茸 一個小橙分量


製法
1. 預熱焗爐 大約180 C 度。
2. 先將發粉、麵粉、2/3份量的糖(即50克)撈勻,再篩好,加入植物油、橙汁、橙皮茸, 蛋黃於粉內,用電子打蛋器(或人手打蛋器) 攪至冇粉粒為止,待用。
3. 用一個清潔的盆,不可有任何油份,將蛋白倒入,加入他他粉,用電子打蛋器(或人手打蛋器)打至起泡,加入剩下的 (30克) 糖(分三次加入),打至企身。
4. 將(2)倒在蛋白上,用鏟由底鏟上面,重覆此動作直至蛋黃和蛋白混成一體,看不到蛋白為止.
5. 把麵份糊倒在模中,入焗爐焗55分鐘,焗完後把模子倒轉,待冷卻後脫模便成。

薰衣草雪芳蛋糕

我一向都好鐘意薰衣草嘅味道, 於是就整咗衣個蛋糕喇!
佢有淡淡嘅薰衣草香味, 又有適量嘅雞蛋味, 所以非常好吃.
希望你哋都歡喜喇>v<

食譜如下:

用具 - 8"模具一個

材料
1. 雞蛋 3隻
2. 砂糖 70克
3. 麵粉 100克
4. 植物油 (liquid) 35ml
5. 他他粉 1/4 tsp
6. 發粉 1 tsp
7. 薰衣草 15-25粒
8. 熱水 60ml

製法
1. 先用熱水浸泡薰衣草大約10分鐘, 然後放至和暖, 備用.
2. 預熱焗爐 大約350-360 F 度 (即 180 C 度)。
3. 先將發粉、麵粉、2/3份量的糖(即45克)撈勻,再篩好,加入植物油、薰衣草水、薰衣草,
蛋黃於粉內,用電子打蛋器(或人手打蛋器) 攪至冇粉粒為止,待用。
4. 用一個清潔的盆,不可有任何油份,將蛋白倒入,加入他他粉,用電子打蛋器(或人手打蛋器)
打至起泡,加入剩下的 (25克) 糖(分三次加入),打至企身。
5. 將(3)倒在蛋白上,用鏟由底鏟上面,重覆此動作直至蛋黃和蛋白混成一體,看不到蛋白為止.
6. 把麵份糊倒在(已沾上油份的)模中,入焗爐焗50分鐘,焗完後把模子倒轉,待冷卻後脫模
便成。

Monday, August 15, 2005

星星, 月亮, 心心班蘭蛋糕

依d蛋糕係同埋尋晚整o個d曲奇一次過今日DHL過日本架!
希望佢哋去到日本完整無缺喇!

Sunday, August 14, 2005

Double Chocolate Cookie

我今日整咗d朱古力味勁濃嘅曲奇餅呀, 我係整嚟DHL過日本送比我一個好朋友架 希望佢會歡喜喇!

Friday, August 12, 2005

Blueberry Chiffon Cake

早幾日o係sogo買咗幾個silicon模, 於是就整咗依個Blueberry Chiffon Cake.
d silicon 模好抵呀, HK$21 per each. 你哋都去睇吓. 係貝印牌子架!
個味道幾清, 同埋好鬆軟呀.

Soya Chocolate Muffin

依個Muffin好健康, 好好味呀!
我係用豆渣加可可粉整架!
多謝"Yves"嘅食譜>3<

Saturday, August 06, 2005

心形班蘭雪芳蛋糕

好開心, 好成功呀!我係第一次整班蘭雪芳蛋糕架!
個蛋糕真係好香, 好軟滑呀!

Tuesday, August 02, 2005

7月31日 為食貓Party















尋日去咗阿貓嘅party真係好熱鬧, 好開心呀! 阿貓好靚女架!,仲要見到好多jjmm呀!
依d photo就係某d貓友嘅製成品喇>v<
我食咗好多嘢呀!最記得係Yves-Orange Cake & 豆渣藍莓蛋糕, 小檬-提子汁雙 Berry 啫喱,
貓大師- Bailey Cheese Cake(Poon Poon頭), ZANNA - 越式米紙卷, 仲有好多好多架!未能一一盡錄.