Saturday, December 16, 2006

牛油芝士蛋糕(超好味唷!!!!!!!) 加入食譜









今朝有d時間就試整咗個牛油芝士蛋糕,

係焗好試食之後, 就發覺.................. 

原來芝士味既牛油蛋糕, 好好味架!

我都係第一次食咋!



我係修改咗小小原本既食譜架!



Butter Cream Cheese Cake (食譜來自"情迷芝士餅")

材料:

(A)

牛油250g

Cream Cheese 150g

200g

(B)

4

(C)

車打芝士80g (刨絲)

(D)

牛奶 50g

(E)

麵粉 220g

粟粉 50g

發粉1茶匙



做法:



1.
(A)攪拌均勻, 加入(B) 攪拌至鬆發和光滑.

2.
加入(C)混合拌勻,  

3.
篩勻(E). (D)和已篩的(E)交叉加入,攪拌均勻.

4.
混合料倒入已塗油鋪紙的長型烤盤內, 再將小許車打芝士絲灑在上面,

5. 180度焗50分鐘, 即成.

 



 


9 comments:

bubblestea said...

牛油加芝士正喎, 一定好好味~嗯....不過好肥>.<唔食得=.=

pollyyeung said...

Alice, 你好呀...

睇落個cake真的好好味...我都想試做啊...

不過...牛油真的勁多...好肥呢...

等放假期間試下整啦 ^_^謝謝食譜!

qqlam said...

哇, 牛油加CREAM CHEESE... 我都好鍾意, 不過一定勁肥...

等我遲D都試下.



QQ

Anonymous said...

Hello Alice!無意中睇到你個Blog同里頭好多好正嘅recipes!不過今日試

過整哩個butter cream cake,好似無你做得咁好...而且睇落D

ingredients portion好似好多咁... 希望指教!

alice0209 said...

無名仕你好, 不如你講吓你個蛋糕出嚟咩問題!

睇吓幫唔幫到你!

Wingyi said...

sorry 啊 Alice!真實我有填我D info架!不過因爲唔知咩原因顯示唔到!我

系Wingyi,人在紐西蘭,好唔覺意咁唔知系internet揾咩野睇到你個blog之

後好興奮!因爲你有好多好正嘅recipes!而且你非常之好人會share俾大家,

唔似其他人都唔share!



講返個蛋糕啦,我prepare D ingredients時就已經好驚訝

butter,flour & sugar嘅份量啦!因爲平時我用嘅measurement系以cup

計(250ml = 1 cup)所以系睇嘅時候都無爲意。250g butter嘅用量系好緊

要啰我覺得。我平時都系焗西人口味嘅蛋糕,好少會用咁多butter啰。麵粉

嘅用量系220g,一稱落發現原來系2大杯!跟住系糖嘅份量,我開始覺得哩個

蛋糕會系鹹鹹地,所以睇到用200g糖之後有少少疑惑。仲有發粉系未指

baking powder?抑或系baking soda?我就用左baking powder,但系蛋

糕有好大baking powder嘅味啰!



成品就一般般,無你提供嘅成品圖片咁黃淨咁軟熟嘅感覺,texture好怪。好

在我老公就都話ok所以唔使擔心哂野!焗嘅時候個蛋糕系好香啊!不過食起

嚟就無咩芝士味!而且食起來就覺得好漏啰因爲好多butter。



報告完畢!真系好多謝你嘅回複啊!希望你可以俾我D寶貴嘅意見同建議!



Wingyi

alice0209 said...

Hi Wingyi,



首先好多謝你既欣賞, 這個蛋糕既味道應該係好香牛油味, 而帶小小芝士味

既,而口感就應該好鬆軟, 但係就一定唔會食到發粉味(發粉=baking

power), 因為220g麵粉及50g粟粉, 先落1tps發粉, 你會唔會落多咗

baking power呀?

至於個材料及分量問題, 我都唔太清楚, 因為我都係跟照"情迷芝士餅"一書

做既! 我只不過係減咗糖既分量.



希望以上意見能夠幫到你喇~

Wingyi said...

Hi Alice! Thanks for your generous help! I briefly could

recall that I might have put extra cream cheese in the

first trial of the butter cream cheese cake. I will have

another try today and let you know how I go! thanks for

your help on that!



I did bookmarked a few more other recipes of yours from

this blog, can you please advice what are 低筋麵粉 and 泡打

粉? Also, I always wanted to know how to deal with the

paper muffine cups? Do you normally just pour the mixture

in the paper cups, or place the paper cups in the muffin

tin then pour the mixture in?



looking forward to hearing from you soon!



Thanks again!



Wingyi

alice0209 said...

hi wingyi,

低筋麵粉 = Cake Flour/Low Protein Flour/Low Glutenous Flour

泡打粉 = Baking Powder

至於整Muffin方面, 我係會放咗d 紙模係個Muffin模到先, 然後先倒d麵粉

糊入去.



Alice