Sunday, November 11, 2007

郊遊 (@v@)





今日帶咗粒粒珠珠去咗郊野公園玩, 佢地好開心呀!

佢地好耐無"song"跑喇!



珠珠:跑呀! 





珠珠: 媽咪好晒呀!





粒粒: 好開心呀!





珠珠: 我都好開心呀!





粒粒: 休息一陣先.





珠珠: 我cute嗎?





珠珠: 媽咪話要行平衡木呀!





粒粒: 你睇我幾叻, 唔駛媽咪扶架! 





珠珠: 等我又跑吓先!





粒粒: 超級無敵石春路, 我驚驚呀!





珠珠: 姐姐你好"炸"呀! 





回家既中途, 佢地兩個已經 ZZZZZZZZZ 

5 comments:

YvesKitchen said...

好可愛呀! 我今日去咗遊行呀, 是為了保護小動物的. 同一班貓貓狗狗一齊

行, 好有意思. :>Yves

Emily said...

珠珠好襯呢個髮飾呀!

qqlam said...

哈,好有趣的故事呀



QQ

Catherine said...

2個小朋友玩得好開心呀

Chloe said...

哈哈~~~兩個主角好可愛,睇佢地咁快訓著~~應該玩得好攰好開心~~呢個傻媽

咪簡直講出晒佢地既心聲~~~~^^v