Sunday, March 23, 2008

Happy Easter





我有成兩個星期冇update個Blog, 大家有冇掛住我呢!!!!! Wakakakakaka

我尋日又去咗天水圍呀! 今次係本人第二次去天水圍, 

今次去唔係去探BB, 而係有位好朋友請我入去食住家飯.

這個晚餐又豐富又好味, 而且仲好犀利tim!!!!!

因為除咗所有食材之外, 所有麵. 醬汁都係佢自己整架!



尋晚既菜單係: 自製千島醬鮮果沙律, 南瓜忌廉帶子湯配七穀包, 匍汁焗四蔬,

紅酒繪牛尾配自製扁麵及甜品黑朱古力蛋糕配自製夏威夷果仁香草雪糕

我唔記得同個麵影相呀!!!

































4 comments:

ahcool said...

嘩)))))超正呀.....

好想知...好想知.....d全部野食係點整架))))



哼!唔記得影個麵,

唉!準你將功補過啦,就係教我點整啦......



haha

Emily said...

嘩...引屎人咩

mommydearest said...

掛住掛住掛住

QQ said...

梗有掛住你啦;

見到都想呀...



QQ