Saturday, March 07, 2009

超級美味的提拉米穌(@V@)





早幾日我落去找泡泡茶既時候, 她又為我送上超級美味既Tiramisu呀!

這個Tiramisu比起上次她給我的更加美味,

有濃濃的酒味和咖啡味, 芝士漿又軟滑, 

令我而家都好想再食呀! 最重要連咀雕王都話好味,



另外係早前泡泡茶都整咗Raspberry Tart比我食架!

不過因為太心急食喇! 唔記得咗影相, 個Tart又係非常美味架!

酸酸的紅桑子, 配上香甜的吉士忌廉. 正呀!



泡泡茶真係好多謝你呀!



2 comments:

cool said...

流哂口水啦.......

泡泡茶 said...

哈哈, 你地鐘意就好啦, 可惜今次整得樣樣衰衰咁啦