Sunday, August 23, 2009

粒珠郊遊日





今日本來約咗朋友同埋大家既小朋友一齊去沙田彭褔公園跑跑跑架!

點知出發之後, 有一位好朋友來電, 她告訴我新界區行雷閃電, 叫我唔好入去彭褔.

知道新界區突變既天氣後, 我地就唯有轉戰近近地既札山道野公園喇!

我地好好彩, 玩咗個幾鐘都無落雨. 大家都好開心呢!



先來珠珠姐姐條條

















然後就係米奇老鼠粉粉喇!













跟住就係粒粒喇! 佢今日好開心呀!





















以下就是公主珠喇!

















最後就係難得的大合照, 起初影來影去都影唔到架!

因為珠珠實在太唔合作喇!

成日都唔肯企埋一齊, 後來要我同阿貓一齊夾住佢地先影到咋!



這就是珠珠唔合作的模樣







三個小朋友合照







強迫性的大合照呀!













1 comment:

Catherine said...

要再約去過彭福先得啦