Tuesday, November 23, 2010

粒粒的親妹妹- MIMI





粒粒係有一位同父同母既親妹妹架!

佢比粒粒細一年, 叫MIMI呀!

我地大家都係幫EMILY買的,

而且我地大家都係帶佢地去B-DOG美容架!

所以我地就遇上喇!



好難得地我地係上個星期日約咗見面呀!

我地去咗西貢BRUNCH呀!



粒粒同MIMI真係好好好好似架!

佢地D眼神和動態真係一模一樣的.

我望住MIMI好似望住粒粒咁的,

個感覺好有趣呢!





































十分多謝MIMI主人送給我的禮物呀!









No comments: