Saturday, September 24, 2011

Le Creuset Clearance Sale 2011.





LC剛剛開倉完畢喇!

今次既開倉真係滿載而歸呀!

而且同埋一班好朋友去買, 真係超級開心的.

我除咗頭兩日無去到, 足足去了四日.

日日都大包小包咁搬返屋企,

真係攰過返工呀! 哈哈!



今次買咗好多stoneware既物品,

我希望可以打造一個全LC物品的廚房呀!



大家睇吓係咪好靚呢!

除咗靚.......都好好用架!



第三日

今次有我至愛既cassis色, 沙律bowl及焗盆.

後面兩個大jar好抵呢!









有小碟, salt pig-我會用來放蒜頭和薑, creamy 色小焗杯及胡椒粉及鹽樽.









兩大湯碗和四小飯碗.

完部都係珍珠底綠色, 好靚呢!









超靚煲墊和後面的湯杯









第五日 - 買的, 有紫色杯, 小小焗盅及再補飯碗







第六日

有紫色煲墊超超超靚呀!

心心杯及心心碟又係勁鐘意.

仲有品味啡四方焗盆,好grand的.







最後一日

橙色心心杯,襯黃色碟,

兩個品味啡細杯,再加兩碟.













32cm OVAL - YELLOW DIJON,

第一次有咁大個呀! 好正呢!



這個32cm是3位好好好朋友送給我的,

真係好多謝你地(
Chingman Leung, Esther Yungr& Ada Law), 

好好好靚, 好好好鐘意呀!









買完luuuuuuuuuuu!

2 comments:

connie said...

真的好好用嗎??不過顏色好吸引!!!但錯失了減價機會!!點樣可以知道減價時間呢??

alice0209 said...

HI Connie,



我個人覺得好好用,你可以入以下網誌會知LC有無PROMOTE.



http://hk.myblog.yahoo.com/lecreuset_hk



OR 在FACEBOOK SEARCH LC個FAN PAGE.