Friday, November 04, 2011

綠茶芝士凍餅









今日係屋企整咗好多美食呀! 由朝早九點半, 整到下午三點呀!

今日整咗有朱古力曲奇, 係同事同我訂購既, 另外仲有藍莓戚風蛋糕, 

送比一位好朋友食既, 最後就係整咗綠茶芝士凍餅比咀鵰王食喇!

今次樣樣都好滿意, 尤其是個綠茶芝士凍餅, 咀鵰王話超好味呀!(佢咁樣讚我, 係第一次架咋!)

不過佢話甜d仲好, 佢話我終於整到佢想食既口感同味道喇!

(我果一刻不知幾開心呀! 因為佢真係好"奄"尖架!) 











以下食譜來自"精緻手作蛋糕"一書



綠茶芝士凍餅

6吋餅模一個



餅底材料:

消化餅碎 60g

牛油溶液 30g



芝士餡:

1. 忌廉芝士 120g

2. 砂糖  40g

3. 牛奶  60g

4. 綠茶粉 6g (我用咗8g)

5. 蛋黃  2隻

6. 淡忌廉 150g

7. 魚膠粉  8g

8. 清水 40g

9. 綠茶香油 少許 (我冇加)



做法:

1. 先將魚膠粉和清水置放碗調勻, 放在熱水中坐至完全溶解, 備用.

2. 淡忌廉打起, 備用.

3. 餅碎與牛油溶液攪勻, 倒入模內壓實, 放入雪櫃內雪硬.

4. 忌廉芝士室溫放軟, 用膠刮攪滑, 分次把糖加入及拌勻,再慢慢加入蛋黃拌勻.

5. 牛奶與綠茶粉煮勻, 過篩, 再慢慢加入芝士餡料, 拌入淡忌廉, 

再加入魚膠溶液拌勻, 拌入綠茶香油, 做成餡料.

6. 取出餅底, 倒入餡料, 放入雪櫃雪至凝固, 即成.
吋餅模一個

21 comments:

connie said...

綠茶蛋糕好靚呀!我都係green tea 迷呢!我都想吃這曲奇啊!

CHOI CHOI said...

個藍苺戚風蛋糕,真係非常好味,好鬆軟!!

連我咁懶都想即刻去學整,實在太好食!



CHOI CHOI

ahcool said...

我又讚,我又讚下你.....



(有乜野食呢??)



haha

connie said...

請問沙拉油是普通油嗎?做綠茶戚風蛋糕要放40ml作用是滑些嗎?

YUMI said...

3 樣都好好味咁,真係想食哂佢 !!!

mommydearest said...

The chiffon looks very soft and fluffy, nice nice!

alice0209 said...

Connie,



沙拉油 (Copy from cookeasy)

說明:



或稱 Cooking Oil。



植物液體油俗稱沙拉油,一般以菜籽、豆類、蔬菜、椰子等為主

要的油源。在西點製作時,應避免使用具有特殊氣味的油脂,而

破壞西點成品應有的風味,如花生油、橄欖油等。沙拉油因為油

性小、融點低,具良好的融合性,摻在蛋糕裡有使蛋糕體柔軟的

作用,但是沙拉油較奶油容易在空氣中氧化,因此,沙拉油製成

的西點保存性也較差。



有些人認為橄欖油有特別的氣味不適合烘焙使用,氣味的感覺是

主觀的,而且橄欖油分許多的等級,最高級的橄欖油是沒有這些

氣味,但是價錢非常之昂貴。因此,一般說來,多數西點烘焙仍

然是不以橄欖油做為烘焙油脂的。

connie said...

真多謝你給我詳細解釋,thanks!

connie said...

在supermarket可以買沙拉油嗎?

alice0209 said...

connie,



一定喇!

Ter said...

咀鵰王都話好味, 就一定要試下整呀

meiyee said...

個綠茶蛋糕好靚,,我都想整呀..

我想問下你可唔可以比個食譜我呀..

sd 去我e-mail.ok??

thanks

meiyee said...

哈哈..

sorry..

我岩岩睇到食譜o係下面..

Remember said...

請問綠茶cake何時下糖?

傻貓~~ said...

我想請問你是去哪學作蛋糕的?你已經有底子了嗎?做的好漂亮喔

~^^

alice0209 said...

HI REMEMBER,



食譜已作更改,THANKS!



ALICE

Becky said...

可以不放蛋黃嗎?放蛋黃的作用是甚麼?

alice0209 said...

Becky,



蛋黃既作用係令到蛋糕更加濃厚及軟滑,只要用分量中的糖和蛋黃先製作

莎巴翁,

咁就不怕生蛋的風險喇!

Easy said...

唔該我想問個綠茶餅面白色果d用咩整

alice0209 said...

Dear Easy,



餅面白色部份是不溶糖霜.



ALICE

Unknown said...

HI
我想問 你用咩牌子嘅 牛油同忌廉芝士?
同埋個 牛油溶液係點整?
Thx