Wednesday, December 02, 2015

大阪快閃5日之旅 DAY 2 (2/11/2015)

Day 2
2/11/2015

大阪 - 京都



今日一早就出發去京都!

係酒店附近隨意找一間食店食早餐,
食物味道不過不失,係唔滿意食店可以食煙,
一早就煙霧離漫
真係頂唔順呀!

坐太約半個鐘JR 就到達京都喇!
喺車到留意到日本中學生的返學鞋,
我以前都係著呢款鞋返學架!
好懷念呢!


今日京都天氣不是太好呢!
又凍又下雨

 
 我地買了巴士既ONE DAY PASS

 第一站清水寺




 雖然落緊雨,但仍然都係咁多人












 行完清水寺,梗係要嘆吓茶




跟住就去二年坂、三年坂買物。
行行見到好吸引既綠茶PUFF,又食


 落雨都無影嚮我買物心情呢!HAHA




 跟住就去了祇園
 又到LUNCH時間

隨意找了一間食日本菜的

 我同老公一人一SET
非常好味道呀!
服務又好好。





 只是喺祇園行咗一陣就出返京都車站喇!
本來打算去宇治的,不過天氣唔好,取消了。

好彩依家京都站都有伊藤久右衛門


 綠茶咖哩好搞笑呀!
我有買來試呢!



 中村藤吉--今次終於食到喇!
只係等咗15分鐘,好快呢!
 兩個人叫咗3個SET

味道真係好好,一定要再來呢!



 用英文解釋,好細心呢!




 話咁快又返番大阪喇!
有人要去朝聖,不過咩都無呢!


 又去行吓心齋橋





今晚食河豚宴
我地點咗一個餐,再加壽司及河豚皮。














早幾年已經食過,一樣咁好味。
河豚係鮮甜,爽口,一D都唔醒的。


今日買咗個好鐘意既3D IPHONE CASE

又到甜點時間。。。。。。。。

gigi waffle 非常好食
一定要試呀! 





























No comments: