Sunday, July 24, 2016

快閃東京之旅 DAY 1(10/JUNE/2016)




Day 1
HK- TOKYO
Stay : 渋谷エクセルホテル東急 

今次係換機票去的,
 5月尾才CONFIRM可以出發呢!

第一次坐JAL機,感覺非常良好呀!

飛機餐好味過CX好好好好多囉!
又有HAAGEN DAZS 雪糕,滿足。





一定要讚吓JAL既地勤人員,
我CHECK-IN時同咗佢地講,因為個喼好{吉},
小心輕放,唔好壓住,佢當時只係話盡量安排,
誰不知。。。我地個喼坐了FIRST CLASS到東京。
我地過完關已經見到個喼出緊嚟!完全唔駛等呢!


坐JR出涉谷


今次住這間酒店係好朋友介紹的
非常好呀!
地點方便,房間夠大,服務又好


一去到,已經好多敗物等緊我喇!



 酒店樓下,就係美登利
要快快去醫肚先



實在太肚餓喇! 要食D野先。。。。。。。
CREAMIA 而家好多地方都可以食到
仍然好好味,好香濃奶味


等咗45分鐘,仍然都未到
要再買D野食吓!HAHA
食住幾件外賣SUSHI先
係勵肚餓既情況之下,呢幾件SUSHI勁好味!


等咗個半鐘,終於都我地喇!

兩個好似生積咁!WAKAKAKA


蟹糕沙律,超好味,每次來必吃









美登利仍然都係咁好味,
去東京一定要去食呀!
食完勁滿足
要去行吓,散吓步
 

東京涉谷好夜都仍然好多人呢!


返到酒店。。。。再來多個甜點
今晚真係勁勁勁滿足



 渋谷エクセルホテル東急
 東京都澀谷區道玄坂1-12-2



No comments: