Saturday, July 15, 2006

鮮奶豆腐凍^V^





我今日整咗個又健康, 又好味既豆腐凍....

你哋都試吓喇 Wink



鮮奶豆腐凍



這是一款很適合夏天減肥用的點心, 成本低, 作法又簡單



材料:低脂或脫脂鮮奶200cc, 豆腐一盒, 吉利丁15g, 糖少許或不加亦可



作法:



1. 豆腐倒入攪拌盆中, 以攪拌棒或攪拌機打碎(要打很碎喔!), 再加入鮮奶200克略攪拌。



 如果沒有攪拌設備, 亦可把豆腐倒入果汁機裡, 此時要把鮮奶200克也加入一起打碎。



2. 將攪拌好的豆腐和牛奶倒入鍋中, 加入15g的吉利丁, 及糖少許(可不加), 以小火略煮至80度C, 關火



3. 將煮好的牛奶豆腐倒入模型杯中待涼, 放入冰箱冷藏, 即可享用冰涼好吃的鮮奶豆腐凍囉!

10 comments:

pinko1985 said...

好香~,點解唔用豆漿呀,就唔使打碎D豆腐啦

Sarah said...

我想問...咩叫吉利丁

芝士妹 said...

豆腐一盒姐係幾多a

你係用邊一種a

alice0209 said...

pinko1985, 我都係跟食譜做咋舌, 所以唔知可唔可以改用豆漿呢.



Sarah, 吉利丁即係魚膠粉



芝士妹, 豆腐: 我係o係citysuper買既娟絲豆腐, 如果唔用依隻,

用百褔豆腐都可以.

tissuewan said...

謝謝你的食譜啊!! 我也做了! 還好美國也有絹豆腐賣,真的很好吃!

raysarella said...

Thanks yr sharing, 依妳的食譜試做真的好味道呀...希望以後多

d手作大家交流一下^^

smart said...

首先我想謝謝你的分享.我今天試做了.但是還沒有品嚐.但是有遇到一些問題想請教

你.1.有什麼方法可以知道溫度是80度呢?2.鮮奶和吉利T.很難溶化在一起.有何方法?

3.為何我一直攪拌.還是無法很均勻.沒有顆粒.和豆腐.

4.請問是不是我用果汁機沒有打很碎呢?

5.果汁機打完是否需要用篩子篩過.會比較沒有顆粒呢?

6.可否請您在將每一個步驟在寫清楚.及使用的材料品牌是什麼?

謝謝你.因為我真的很喜歡吃鮮奶豆腐.謝謝你..

alice0209 said...

HI Smart,



1.有什麼方法可以知道溫度是80度呢?

我是用食物溫度計探測溫度的



2.鮮奶和吉利丁很難溶化在一起.有何方法?

你可以把吉利丁用小量凍水浸軟, 然後再座溶, 才加入.



3.為何我一直攪拌.還是無法很均勻.沒有顆粒.和豆腐.

我想你是打得不夠碎



4.請問是不是我用果汁機沒有打很碎呢?





5.果汁機打完是否需要用篩子篩過.會比較沒有顆粒呢?

這樣做是可以的, 成品更加幼滑



6.可否請您在將每一個步驟在寫清楚.及使用的材料品牌是什麼?

這個食譜是從網絡中找到的, 可能步驟上你覺得不太清楚, 不過都係非常簡單的做法

至於材料品牌 牛奶 : Paul's; 吉利丁 : 不知品牌 ; 豆腐 : 日本井村屋



希望以上資料能夠幫到你 .



Thanks

Alice

nana said...

alice 我想問~ 轉用全脂奶得唔得架? 味道會唔會有影響?

另外豆腐呢~ 一盒係幾大盒呀? 如果百福好似有分大盒細盒,咁係豆腐花

定係用黎煮0個d呀?

我乜都唔識haha

alice0209 said...

Hi NaNa,



用全脂奶無問題的, 味道仲會香d, 豆腐<<<如果係百福應該係細盒裝, 我唔記得幾多個gram喇!

唔係豆腐花, 係蒸煮果種.



希望以上資料能夠幫到你 .



Thanks

Alice