Friday, August 17, 2007

吉列粟米薯仔波





早前睇都市日報見到依個食譜,一睇就好有興趣, 於是今日係屋企試試.

估唔到個制成品好好味, 我同老公都好鐘意! 

我仲特登加咗cheese係中間, 令到依個薯波更加好味.

大家有興趣都要試試, 做法好簡單.









個食譜我係減咗鹽既分量



吉列粟米薯仔波 (來自都市日報)



材料:(可做15)


1)      薯仔 2


2)      粟米粒適量


3)      雞蛋1


4)      豆粉適量


5)      麵包糠適量


6)        1/4茶匙


7)      胡椒粉1/4茶匙


 


做法:


1)      薯仔去皮, 用熱水煲腍, 然後壓成茸; 加入粟米粒, 鹽及胡椒粉撈勻, 然後用手將薯茸搓成小圓球, 備用.


2)      為薯仔球輕輕撲上一層豆粉, 然後沾上蛋汁, 再滾上麵包糠.


3)      燒滾厚油, 然後將薯仔球用中火炸至金黃色, 即可.




 

7 comments:

tendy said...

你整得好吸引ar, 我炸野唔係好掂, 總是炸得唔靚~~

yveskitchen said...

真係整得好好呀, 好想食:>Yves

kennymelody said...

HELLO

你整得好好呀, 我好開心呀!

泡泡茶 said...

好金黃色好靚, 睇見都想食勒

travelcake said...

同都市日報果張相一模一樣呀!!!

YUMI said...

我自己0係屋企吾會炸野食,不過見到你呢個又流口水,你整得好好, 我好怕D

炸野個面層粉醬好厚,你又整到好薄,吾油呀,GOOD GOOD ..

connie said...

嘩!好靚喎!我都好想吃喎!



connie