Sunday, June 17, 2007

瑪格麗特小餅





我今日跟Leisure-Cat 既波子整咗瑪格麗特小餅,

我整得唔太靚呀! 不過個味道就好好,

而且非常鬆化. 可能這隻Cookie係用熟雞蛋黃既關係,

所以佢既蛋味比起其他曲奇香好多.









馬格麗特小餅

 
(來自為食貓-波子)

材料

1.
蛋黃兩個

2. 牛油120g

3. 砂糖60g

4. 中粉100g 

5. 玉米澱粉100g 

6. 香草精幾滴

做法



1.)
把鷄蛋煮成白煮蛋。取其蛋黃壓碎。濾網過濾。備用。

2.)
牛油室溫軟化。加糖打至乳白色。加入蛋黃充分攪拌均勻。再加香草精攪勻。

3.)
粉類過篩加入混合。以切菜動作來拌和均勻。要維持粉團蓬鬆感。以免增強筋性。

4.)
當全部材料拌勻成松散狀時。把它壓成一個粉團。包裹好。入雪櫃冷藏12個小時。

5.)
取出。將粉團搓成一個個小圓球。壓一下。排放于鋪墊牛油紙的烤盤上。

6.)
預熱好烤箱160度。大約1520分鐘。烤至上色即可。

Memo



此食譜來源出自日本的柴川日出子。她在法國、瑞士等國的國立學校學習糕點製作。

出版了多本西點書籍。其中《卵1個のお菓子》上下集兩本。很受歡迎。

Mixer打奶油會比較省力。香草精有純的pure和人工合成的imitation兩種。

 



 



 



 



 


 


5 comments:

travelcake said...

會唔會好乾身? 係咪似瑪利餅? 我都好鍾意食瑪利餅

alice0209 said...

Winnie,

我覺得唔似瑪麗餅,同埋唔乾身架!

味道同口感都好好, 你快d試試.

bubblestea said...

係啦, 個質感唔知係點呢?同曲奇有咩分別架?

alice0209 said...

bubbestea,

咪就係cookie既口感law,

有d似車里哥夫曲奇,

不過仲香D.

Miho said...

好吸引呢~~~

我都要試下整先得!!!!