Monday, September 17, 2007

大製作~~ 廣式月餅





好快就到一年一度既中秋節喇! 今年同往年一樣, 都係大量生產月餅送比親朋戚友.

不過今年整既月餅第一round就唔太滿意, 笫二round就好好多喇! 上圖係笫二round嚟架!

原因係整第一round既時候, 我有一個木模借咗比朋友, 而另外一個木模又未浸油, 

基於時間關係就要用膠模整喇! 點知用膠模好難整,好難控制呀! 

好彩製成品仲見得吓人, 不過自己就唔太滿意喇!



希望今年收到月餅既朋友, 個個都歡喜喇!



第一round



 

入爐前後




13 comments:

YUMI said...

alice : 勁呀. 今年我咩都吾整了,好想食你整0個d呀 ^_^

ahcool said...

2個大字「多謝」!

Emily said...

hehe...期待中,多謝alice

Chloe said...

點解今年既月餅無我份架>.<我唔制呀~~~~鳴鳴.......

泡泡茶 said...

好多謝你呀, 好好味呀, 嘻嘻

alice0209 said...

Yumi, 冇問題, 你星期一一定收到.



Cool & Emily, 不用客氣喇!



Chole, 冇人話你冇份呀!



泡泡茶, 好味就好喇! 你d muffin都好好呼呀! Thanks

qqlam said...

其實知你有整月餅, 因為係travel cake個blog有講呀. 不過就遲遲都未睇

到你update你個blog, 終於有相勒.

你好勁呀. 我自從個次去心心屋企之後一齊學整餅後都無再做勒. 連冰皮都

無... 超懶, 同埋都唔記得d step了.



QQ

Ter said...

十萬個多謝.......你的月餅是我今年食的第一個月餅哦 ^_^

YUMI said...

真係好期待呀,無諗過你會送黎,好開心呀, 多謝你呀靚女 ^_^

travelcake said...

你真係好得呀. 一次過做咁多月餅. 我下年一定要跟你學下:D

Eva said...

做得好靚呀,一定好好味!

收到的朋友會好開心呢!

ahcool said...

真係好開心,好多謝呀))))jujuju

Chloe said...

好靚好靚~~好好味~~你知我淨係食你整既月餅唷!