Sunday, September 02, 2007

Gathering





今日約咗幾位好朋友上嚟我屋企玩玩玩, 食食食. 佢地全部都食到好飽飽, 好開心呀!

今日我為佢地預備咗六樣美食, 分別係:-1) 三文魚dill草蛋批; 2) 粟米芝士炸薯波; 

3) 鮮果沙律; 4) 泰式酸辣鳳爪; 5) New York Cheese Cake & 6) 紅桑子乳酪Mousse.







佢地每人都送咗一份禮物比我, 我樣樣都好鐘意, 又有得飲, 又有得用, 又靚, 又環保.




14 comments:

ahcool said...

真係好多謝....lovely alice & her husband



d美食真係超好味,我又食又拎....勁呀



alice真係好有心思&好有心機&好好手勢呀...



能夠享受到你整既美食係我既幸運



唔知幾時有餐住家飯食下咁呢.....hehe

Emily said...

好好味呀!淨係睇到相都流口水

好開心呀呢個house warming

travelcake said...

嘩... 你一次過做左6款美食呀? 勁呀... 真係做到手都軟呀. 我都好想成

為坐上客呀:D

YUMI said...

嘩,整咁多野食,勁呀,你地一定好開心呀 ^_^

alice0209 said...

ahcool, 你開心就好喇! 住家飯, 我會同Andy安排安排......



Emily, 唔駛流口水, 下次預埋你呀!



travelcake, 我唔係一次過整晒架! 我個pie係星期四晩做架! 兩個cake

& 泰式酸辣鳳爪就星期五晩做既, d沙律就星期六早上做, 至於個炸薯波就

即場整既.

好呀! 下次都預埋你呀!



YUMI, 係呀! 大家都開心呀!

QQ said...

仲有我呀, 下次都要預埋我呀!!!!



QQ

yveskitchen said...

好勁呀! 做您朋友真係好幸福啊! :>yves

ahcool said...

真係好感動架,

連策劃連買野都用左個幾星期呀...



多謝!

misoma said...

WA~ 我好大碼呀! 你仲 post 出黎! help~

alice 今日真係好開心呀! 樣樣都好好味!

你鍾意就好啦! 我都好鍾意你份禮物哦!

miso 都鍾意呢~ ^^

Andy Cheung said...

點解咁多人 Re 嘅 ??!!

ahcool said...

Mr. Andy Cheung,

你傘la士呀...hahahahahahaha

Emily said...

張生,點解咁多人re呢,其實係因為等Alice一句:『下次預埋你呀!』

wahahaha

菇 said...

真係好美味, 多謝晒, 好高興成為坐上客之一, 下次再嚟打搞你la ~~~

^.^

Eva said...

好多野食呀,睇見張相都覺得好味道,

你地一定玩得好開心喇!