Sunday, January 20, 2008

變種鳳梨卷@.@





早前見好多位blog友都有整鳳梨卷, 我一直都心思思想整, 不過買唔同模具,

係上個星期終於買咗模具喇! 亦都試整咗一次, 不過我覺得個皮係超級難唧,

己經辛苦先整得廿幾粒.

後來好彩有位朋友忽然奇想, 佢話不如你用麵粉棒"roll", 再用刀介紋喇!

於是今個星期我就試咗喇! 佢既方法係得既, 好快就整咗廿幾粒喇!
  



多謝你呀! Ah cool



我今次將個做法影咗出來, 大家可以參考吓! 個樣雖然冇咁靚, 不過就易整好多呀!







鳳梨卷

(來自 : Choi-Kitchen)

皮做法:

低筋麵粉    220

牛油       130

糖霜       30

蛋黄       1

雲哩拿香油       少許  



1.
糖霜,牛油,蛋黄用手弄滑

2.
加入麵粉, 香油, 用手弄至像曲奇粉糰

3.
即可入模做皮 (不用放雪柜)



餡料做法:

1)
菠蘿(選用較孰的)刨成一條條,揸汁不要,放於窩中炒, 加入肉桂一少支,冰糖不停炒至水份收乾(大約2-3小時 )

2) 餡料放凉後做波形放在皮上, 捲好, 切去多餘皮, 面頭掃上蛋黃汁,以180度焗三十分鐘即成

****個餡最好早一日預備.



比多個側面大家睇睇.....



 





 


 



 


 


 


7 comments:

ahcool said...

我幾時可以有得食呢?



我知道個味道一定係好,

個賣相就好見仁見智囉,

因為我性格木獨,所以係會接受呢個做型。

Emily said...

都好圓咕碌呀^.^

Catherine said...

嘩, 好勁呀 ALICE , 真的好想 TRY TRY WOR

Ching said...

餡料做法:

1) 菠蘿(選用較孰的)刨成一條條,揸汁不要,放於窩中炒, 加入肉桂一少

支,冰糖不停炒至水份收乾(大約2-3小時 ) - really needs 2-3

hours?

alice0209 said...

hi Ching,

原食譜話要2-3hours, 不過我太約炒咗45分鐘, 就可以喇!

我係切一粒粒, 不是刨成一條條, 而且我係把菠蘿既水盡量"禁"晒

出嚟, 先去炒架!



Alice

qqlam said...

細細粒, 好易食,仲一定會好好食添



QQ

mommydearest said...

Very nice!