Sunday, January 06, 2008

綠茶紅豆布甸@V@





這個綠茶布甸係改自豆漿芝麻布甸既,

經過老公試食後, 佢覺得滿意, 好味.

咁我就放心可以和大家分享分享喇!



這個布甸係比較濃綠茶味的, 因為我老公係好鐘意食香濃綠茶味既布甸, 

佢唔鐘意太重奶味.

如果不喜歡的朋友,可以減綠茶粉的分量.





綠茶布甸


 


材料:


綠茶粉……..…9g


熱水………….100ml


牛奶………….100ml


淡忌廉……….180ml


砂糖……………50g


魚膠片…………..7g


 


做法:


1.      熱水和綠茶粉拌勻, 備用.


2.      (1), 牛奶及淡忌廉拌勻.


3.      把綠茶混合物加砂糖一起煮熱離火.


4.      除即加入已浸軟的魚膠片拌勻.


5.      放涼後雪至凝固, 即成.


 


***如果想加紅豆伴食, 可買紅豆茸罐頭 or 自己煮.


6 comments:

ahcool said...

我想食)))))

Chloe said...

果然係一個廿四孝老婆^^

Emily said...

望下當食左^-^,叫我整就...@@"

tendy said...

好吸引ar...想食番杯tim~~

YvesKitchen said...

好感激您之前的幫忙, 找了那些資料給我, 才有些頭緒去製作那結婚蛋

糕. :>Yves

Timbit said...

Wow, this dessert looks really yummy. I've been searching for

Red Bean & Green Tea dessert recipes recently ... I can't wait

to try this! Thanks for sharing!