Saturday, May 23, 2009

我的第一個Le Creuset





這幾日Sogo開始減價,又係我這個Sogo人血拼既時候喇!

今年既戰利品, 我會遲啲買齊所有東東才來個詳盡報導.



首先介紹咗我今日其中一樣戰利品先, 



今日好開心呀! 係Sogo買咗我一直好想擁有既Le Creuset,

仲要係限量發售既玫瑰色.

我係早前已經好想買這個牌子既產品, 不過貴在太貴喇!

真係唔舍得, 而家Sogo竟然低至4折發售, 唔買實在太可惜喇!



我買這個款式只是HK$618, 真係好抵呀!

6 comments:

waiyee said...

嘩好靚,見到都開心,平過美國,

毛毛媽 said...

好靚呀,睇到我呢個無飯主婦都想買呀~~~

Catherine said...

隻色好靚呀, 好特別

cool said...

個顏色好靚呀....

我上星期五去左尖沙咀嗰間,

嘩)))勁多人呀....

aliea said...

size幾大呀,幾多cm??

alice0209 said...

HI Aliea,



這個是16CM呢!