Thursday, July 23, 2009

書展2009





我今年本來打算唔去書展架! 但因為有時間, 所以最終都係去咗喇!

今日去書展都好多人呀!勁多人排隊入場, 又熱又辛苦呀!

好彩入到會場唔係好多人咋! 而且今日又無果啲肉蛋o靚模,

我覺得會場既氣份都好好多, 起碼唔會有一大班中年男性係到睇女仔呀!

而且又唔會太迫呢!



以下係入場前既情況, 真係好多人呀!





入場後的情況, 行得都幾舒服









以下就是我既戰利品喇!

今年收穫都幾豐富, 而且價錢都好相怡呀!





行完書展後, 個人好似散晒咁呀!

一個人又唔知食什麼好, 啱啱又係LUNCH時間, 處處都係人,

於是我就去咗MC Cafe飲咗杯焦糖咖啡及食咗件Blueberry Cheese Cake

食完果一刻......好滿足呢!

1 comment:

yumi said...

我仲估你自己識整既甜品0係出面係吾會食既tim, hehe..係咪自己整好咪d 呢.