Sunday, July 19, 2009

我將會又返鄉下喇!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!





今年10月中我又返鄉下喇!

今次已經係第五次喇! 雖然係第五次………..但都萬般期待呢!

好多人問我, 你年年都去北海道…..唔悶咩?

我真係覺得一啲都唔悶架!

北海道有超級美味既食食, 又有美麗如畫既景色,

最重要係喺我心目中有一段非常美好既回憶.

每一次去到北海道, 都會令我想起當初既浪漫又感動既片段,

真係好SWEET呢!



今次既行程同以往差不多,

不過就加插咗一啲新玩意,

個行程遲啲先POST喇!

8 comments:

yumi said...

真開心...恨死人咩

Anonymous said...

我也認為年年去北海道都無問題呀, 因那裹真的百去不厭呀..............我超想去呀

travelcake said...

北海道是一個好地方,年年去都唔會悶呀!我都終於“痕“到,八月中去一

趟啦!不過老公攞唔到多假,只係去得九日咋,頭尾兩日用黎坐飛機,實

際只有七日,不過都好,好過無啦!

Catherine said...

I'm Catherine ......

泡泡茶 said...

羨慕死人呀~~~~~~~

travelcake said...

係呀,帶埋Beku。其實我地上星期六先confirm,所以要努力搵資料。好

緊張呀!

Emily said...

唔悶唔悶... 最緊要自己鍾意!!! Enjoy your trip~^^~

gloria said...

haaa...又北海道???不過....又真係去多幾次都唔厭既....我o岩o岩去完大阪,下次既目標就係....

北海道...呵呵呵....!!!