Sunday, October 25, 2009

回來喇 !!!!!!!!!!!!!!!!!!





回來喇! 尋日10點幾就返到屋企喇!

今次整個旅程都非常順利, 尤其係第一日,

我地由新千歲機場去函館太約要開270KM既車程,

時間起碼要四個鐘, 但係我地用咗3個鐘就到喇!

老公全程差不多開140, 有時仲會開160, 簡直飛住咁去呀!

不過係好黑既情況下開快車, 真係有D驚架!



今次個TRIP本來打算唔買咁多東東,

因為日元實在太貴喇!

但係唔知點解, 我都可以買到咁多野番來呀!hahahahahaha



我影咗8成既戰利品相, 仲有兩成無影到!

因為有D已經放晒係雪櫃, 有D又唔方便影出來,

大家睇住以下既東東先喇!



新鮮北海道男爵薯,又平, 又抵, 又好味





粒珠的禮物





粒珠的零食





今年買咗一對鞋咋!





我最愛的玻璃廚具, 不過好重呀!





去到日本都買LC............. hahahahahah





skin care & make up





packing, 仲有d烘焙東東架! 不過我無影相喇!





買咗好多襪呢! 日本d襪真係好好著的.





食物













5 comments:

travelcake said...

嘩!滿載而歸喎!買一對鞋咁少?真係估唔到呀。

你買D烘焙用品好靚喎,係邊樹買架?我上次去都見唔到呢!

毛毛媽 said...

買咗一對鞋咁少,係咪有d無影呀? hehehe.....

cool said...

welcome back ar ...... baby......

Anonymous said...

一 對 鞋 ?? 唔 似 你 喎 ?

咁 多 戰 利 品 , 行 李 箱 咪 超 重 !

Daisy

QQ said...

買得超多野, 好開心呀~~!