Friday, October 30, 2009

10日北海道賞紅葉之旅2009 Day 1





第一日

15/Oct/2009

香港 -> 新千歲 ->函館 (住夢空館)



今年4點鐘就去到北海道喇!比之前快咗好多呀! 我地落機後, 就立即去攞車, 

然後就要出發去函館喇!

我地四點半開車, 車上既GSP顯示由新千歲去到函館要270km, 而需要既時間係5個鐘,

我地一睇到之後, 個心即刻沈一沈, 兩人二話不說, 從速前進喇!



我地由天光開到天黑,









老公一直開住140, 有時更會開到160, 係既漆黑一片, 又唔熟識既環境開快車,

個心真係有d驚, 但又唔可以開得太慢”side”自己既時間, 好彩係一切順利下, 

我地用咗3個鐘就去到夢空館喇!

一到達夢空館後, 我地就立即辦理check-in手續, 跟住就火速去醫肚喇!



我地去咗金森倉庫附近, 隨意入咗一間食肆食日式料理,

我同老公每人都叫咗一個魚生飯, 又叫鹽燒手羽先, 又叫巨蜂jelly, 

吃一口後, 我已經大叫好味, 老公都話好正呢! 

函館既魚生簡直一流呀!





























食完我地就係金森倉庫, 西波子場影相,



























影完就返民宿喇!

2 comments:

yumi said...

hihihi,真係好黑呀,小小燈都無既咩,勁呀,快d出第2日,第3日....

Emily said...

嘩真係好黑呀!