Saturday, February 13, 2010

步步高陞-蘿蔔糕





今年總共會整18底蘿蔔糕,

而家已經整咗3/4喇! 仲有1/4要係初四再整.

因為我啲屋企人初一會去旅行, 初三先返.

我要比啲新鮮啲佢地呀!



我既蘿蔔糕係跟阿蘇食譜既, 又唔難整, 又好味,

絕對係GOOD GOOD GOOD呀!

不過最緊要有支靚蠔油, 就一定做到好味道架喇!



今年既蘿蔔糕面全部都無落蔥花裝飾,

因為加咗蔥花係面會增加變壞既機會,

話晒我地ed都係無添加, 零防腐.

都係唔加好d.



係到同大家拜個早年.



恭喜發財



祝大家新一年



身體健康, 



心想事成, 



事事順利.

6 comments:

yumi said...

祝你身體健康, 心想事成,yeah yeah yeah. 好正既糕,我今年咩都無整, 你既糕仲留吾留到20/2

呀.哈哈

莎莉106 said...

Dear Alice, 今日睇完妳個blog,我都感受到妳d開心同快樂,真係好warm,補祝妳生日快樂,身体健康,

今天虎虎生威,生意興隆:p

Anonymous said...

恭喜發財!

祝你心想事成!身體健康!

開開心心!生意接到唔停手!

cool said...

我今日食左啦....真係好滿足,好好食呀)))))))多謝哂!!!



(樓上嗰個係我呀,但當時係未食糕既...)

karta169400 said...

路過 XDD

天天開心

要回訪ㄛ :D

jacinlehung said...

出年同妳諚兩底得唔得?