Sunday, January 24, 2010

台灣之旅 2009 - Day 3





Day 3 (14/12)



台北 – 香港

西門丁 – 台北101



今日返香港喇! 我地九點幾起身, 跟住就去咗食西式早餐,

食完早餐我地返酒店hea到夠鐘先check-out.

本來可以四維行吓架! 不過外面不停落雨,而且又凍,所以都係返酒店好d.



Check-Out後, 我地寄存行李係酒店, 跟住我地去西門丁行街食野,

係西門丁, 我地去咗食鴨肉扁, 這間鴨肉扁以前已經食過,

沒有什麼特別, 不過今次好味咗好多, 勁正呀!

食完鴨肉, 再行咗一陣, 我地又去食花枝湯, 飲蜜糖苦瓜汁,

食完就走lu, 因為落緊雨 , 我地都無心機行喇!





跟住我地去台北101行咗一陣, 再去買埋阿默蛋糕,

就返酒店附近既良品食牛肉麵. 本來打算再去鼎泰豐食多餐架!

不過我地去到既時侯, 係鼎泰豐小休既時間, 所以唯有近近地去良品食.





食完, 返酒店取回行李, 我地就去搭國光客運出機場喇! 返香港luuuuuuuuuuuuuuuuuu.





多謝收看!!!!!!!!

2 comments:

yumi said...

玩3日咁小,吾夠喉呀 !!

cool said...

再黎都係好味好味...