Monday, March 28, 2011

泰開心2011 - DAY 2





Day 2

19/MAR/2011



泰國 – 曼谷 (住BANYAN TREE)



今日在酒店吃早餐,

BANYAN TREE既早餐非常不錯呀!

大部分食物都是好味的, 超滿足呢!







食飽後就出發去SHOPPING喇!

今日我地去行SIAM PARAGON, SIAM CENTRE, MBK等等.



行咗一陣我地就去食雪糕, 味道不錯.













跟住我地又繼續SHOP SHOP SHOP……………………..

行到差不多我地就打算去食LUNCH喇!



我地由伊勢丹走, 打算去水門橋附近食海南雞飯,

點知一出到來就見到好多紅衫軍和警察,

整條馬路都係紅衫軍, 真係有D驚呀!

不過好彩佢地係和平地遊行,

有遊客舉機影相或拍VEIDO,

佢地不但沒有抗拒, 而且還舉出V字手勢, 面帶笑容.

我都有影咗幾張相呀!!! HAHAHAHA











當知道沒有什麼特別後, 我地越過紅衫軍,

去到水門軍那邊, 去吃海南雞飯喇!

這些地道海南雞飯, 我都係第一次食咋!

味道非常好, 尤其是個汁, 超超超超超級好味道呀!







食飽後, 我地返酒店休息咗一陣,

跟住我地又出發去食野喇!



我地去咗食建興炒蟹, 朋友介紹我地去的,

仲指定要去板塔通果間, 因為果間係最好味的.

朋友真係無介紹錯, 這個咖哩炒蟹真係超讚,

個汁可以令人吃多幾碗飯呀!

另外佢地既泰式生蝦都係好好好味的.

D蝦係新鮮的, 唔係急凍架!

個汁係超辣果一種, 勁正呀!

























食飽後, 我地行咗一陣就去唐人街喇!



去唐人街要買手信和食翅,

老公帶我去咗一間比較地道的店舖,

這裡的翅材料好豐富呢!

有好多翅和蟹肉, 食極都食唔完呀!

食埋這碗翅, 真係飽到郁唔到喇!











雖則係好飽, 不過我地都照買芒果糯米飯返酒店食,

我地每人仲要食咗一大碟,

我地兩個今日好似生積咁呀!

HAHAHAHAHHA










No comments: