Saturday, April 02, 2011

泰開心 Day 3 & 4





Day 3



20/Mar/2011



泰國 - 曼谷 (住BANYAN TREE)



今日一早吃完早餐, 就出發去翟道翟市集喇!

我地由Sala Daeng去到Mo Chit大約半個鐘.

一出BTS就係翟道翟喇! 這裡仍然都係咁多野賣,

不過我地都係行咗2個鐘咋!

我買咗我想買既東東就走喇!

因為實在太熱喇! 頂唔順呢!



行完市集, 我地就去咗Phrom Phong站行街,

同埋去”Lemongrass”食泰菜,



”Lemongrass”係旅遊書介紹的,

我地點咗Lemongrass凍飲, 泰式炒雜菜, 泰式生蝦, 咖哩鴨和冬陰公湯,

每一樣都好好架! 尤其個冬陰公湯和咖哩鴨超讚呀!





















食飽後, 我地就返酒店休息一陣, 跟住就落BANYAN SPA喇!

本來我地係去CORAN做SPA的, 不過老公book錯咗,

佢竟然淨係book泰式massage, 沒有安排SPA TREATMENT,

真係比佢激屎…………………………………………………….

好彩比我早發覺, 可以Cancel booking,

然後再book過BANYAN TREE做spa,

如果唔係就真係………………………………………….



Banyan Tree既Spa果然名不虛傳,

地方舒適, 按摩師手勢好, 而且又有禮貌,

超超超超讚呀!















我地做咗3個 鐘SPA TREATMENT,

整個人都鬆晒, 勁RELAX呢!

做完Spa, 我地就去咗Central World醫肚喇!

今個晚餐我地去咗食牛扒呢!

在泰國食扒味道可以, 不過就唔太抵.

食完扒, 我地再去食甜點, 正呀!





















Day 4



21/MAR/2011



泰國 -->香港









今日返香港喇!

我地12點check-out, 跟住再去行咗一陣就去機場喇!

係機場過關後, 我地去咗MANGO TREE食lunch,

MANGO TREE估唔到都好味, 尤其個芒果糯米飯, 正正正!

不過個價錢都好正正正呢! hahahahahha








1 comment:

yumi said...

你影d相好靚,咩相機呀 ?