Friday, May 06, 2011

超高興呢!





今日超級開心呀!

我去LC專門店揀咗HK$1400東東,

完全不用比錢呢!

這個感覺超級爽呀! Hahahaha



點解我可以不用比錢就拎野走????

咪就係因為我已經儲滿張印仔卡囉!

我真係好多謝我既好朋友比單我儲印呀!



LC係HK$500一個印花的,

儲滿20個就可以換HK$1400現金禮卷,

不過這種現金禮卷要一換就要立即使用,

不可以帶走的.

如果得一個人儲, 我諗真係需要一d時間,

不過好彩我有好多鍚我既朋友,

我用咗大約4個月就印滿喇!



以下就係我所換既東東喇!

本來打算換個大煲架!

不過個售貨員同我講,

開倉既時候d煲平好多,

佢叫我換其他東東會著數一些,

這樣既服務態度真係好好呀!

我換完野, 佢仲蓋多3個印比我,

佢話LC比現金禮卷我買野都計的,

真係超good呀! hahahahah





















這是LC煲磁石貼, 係送架!

又靚又可愛呀!

以下已經是一套喇!

No comments: