Thursday, May 19, 2011

受傷v.v





我在剛剛過去的星期日受傷了…………………………………..

我給一把餐刀介傷了右手的手指公,

入了急診室, 縫了3針呀!!!!!



事原係我執餐櫃,

發覺有把餐刀不太清潔,

於是就拿去清洗一下,

點知一洗就出事喇………………

只不過係一把好普通的餐刀,

我都估唔到會咁利,

一介就介得深, 流了好多血,

不過好彩無傷及筋.

如果唔係仲麻煩呀!!!!!



我而家什麼都做唔到,

原來整到手指公,

整隻手都用不到力,

用mouse勁慢, 打字慢,

日常生活勁不方便呀!



下星一就拆線喇!

希望快些好返喇!



這件事教訓自己,

以後也不可以輕視所有刀類,

小小的餐刀可介得那麼深,

我而家見到都有d驚。





我就是給以下的餐刀介到的.

大家洗刀時都要小心呀!!!!!

1 comment:

travelcake said...

哎也,真係估唔到咁普通嘅餐刀可以𠝹得咁利!

希望你返D無事啦!