Tuesday, May 21, 2013

第二日 - 北海道之旅2007~夏 (29/06)



Day 2 (29/6) 小樽一日遊 住JR Tower



第二日

一早起身就去攞車
, 因為我地第一次用GPS, 而且打後幾日我地要去d比較遠既地方, 所以我地用咗小樽嚟做個測試. 我地經一個不懂操英語既職員教授GPS既用法後(好彩之前做咗功課, 如果唔係都唔知佢講乜), 







我地就輸入小樽運河既
mapcode, set咗有料優先, GPSsearch咗一條路比我地喇! 我地跟住GPS既指示行, 好順利就到咗小樽喇! 而且仲比預期中早到. 老公話個GPS好易用, 打後果幾日都一定冇問題喇! 嚟到小樽, 又係勁食嘢同勁Shopping! 我地total放咗3次手信上車呀^_^, 老公話我癲仔呀!wakakakakaka, 係小樽, 我地食咗魚生飯(我至愛), 壽司, 燒鮑魚同埋海螺刺身(老公至愛), 依間鋪頭我地上次嚟食過架喇! 佢既海鮮仍然都係咁好味, 尤其個海螺刺身, 真係非筆墨可以形容, 食完嘢, 我地行咗一陣又去咗”LeTAO”到食cake, 跟住去運河影張相就返札幌喇!






































返到札幌
, 我地休息咗一陣, 又去咗食和牛鐵板燒, 依間鐵板燒, 勁抵食同勁好味呀! 我地叫咗兩塊200g既和牛, 一隻鮑魚, 一隻大蝦, 兩隻扇貝, 仲有湯, 沙律, 炒飯&甜品, 都係HK$1500, 勁抵呀! 依間鐵板燒, 我地o係係一d日本雜誌到揾到既, 前兩次嚟都book唔到呀! 好彩今次book, 如果唔就…………..























食完我地就返酒店
, 返到去我地又食cake, 今日簡直超飽呀




 



 


以下是和牛鐵板燒的資料:

大家如果想去, 一定要訂位呀!


海鮮 ・肉鮮 ステーキ円山 すすきの店

地址: 札幌市中央区南5条西4丁目 Nセンタービル1F

地下鉄南北線すすきの駅徒歩1分


電話:011-562-4129





海鮮 ・肉鮮 ステーキ円山

地址: 北海道札幌市中央区南7条西26-5-4

地下鉄東西線円山公園駅徒歩10分


電話:011-551-0554




WEB -Site


http://www.fushimi-g.com/maruyama/




















 


61 comments:

Vic2099 said...

你好ㄛ~

我是從無名網誌推薦點進來滴~

不好意思看了你的文章...

嗯!

祝你人氣多多唷!!

YUMI said...

嘩,咁食法,番到香港咪要食番小d? 不過咁好食,都抵la ^_^

travelcake said...

和牛真係好正... 比我老公見到一定爭住食:D

泡泡茶 said...

嘩, d甜品簡直引死人

misoma said...

見到 d 食物真係好想留係個到住呀!

日日都可以海鮮餐! 正呀!

Anonymous said...

Hay, the food was so good, where is that 札幌~和牛鐵板燒, and

the name, pls. thanks.

alice0209 said...

你好無名士,

不如你比個e-mail address我呀!

我影個名及address send 比你呀!

因為佢係全日文, 又冇web-site架!

jacky said...

thx alice for 札幌~和牛鐵板燒 name card. my email is

ml_jacky@yahoo.com.

alice0209 said...

Jacky,

我send咗e-mail比你喇!

Please check it.

gigi said...

你好!請問可唔可以email 小樽吃海鮮及sapporo吃和牛的地址給我?

Thanks x1000!

alice0209 said...

GIGI,



我send咗D information比你喇!

你去check check喇

JACKIE said...

可唔可以都E-MAIL 埋比我啊?

睇過不少遊記, 好你幫似你去個問壽司店同和牛最正!



謝謝你先!


alice0209 said...

JACKIE,



我send咗inforamtion比你喇!

Please check it.



Alice

WING said...

ALICE 你好 你D 相超正呀



我 3 月會去北海道 我都想知和牛 & 小樽店既地址呀

你 SEND 比我得嗎? 謝謝



wingwing1238@sinatown.com

alice0209 said...

Hi Wing,



我send咗inforamtion比你喇!

Please check it.



Alice

Winnie said...

HI, Alice,



你的遊記內容好吸引呀...相片靚啦... 又有美食... 真係想即刻去呀!!



你可以send和牛及海螺刺身的資料比我嗎?? 另亦想問如果6月21/22號出發

去7天(跟團), 可以睇到靚靚薰衣草或其他花花嗎?? 謝謝!!



singwinnie@yahoo.com.hk

Ceci said...

好好味咁喎~~~~請問可唔可比食和牛既資料我呀??? thanks!!

alice0209 said...

Hi Ceci,



我send咗 e-mail比你喇! 你去check check喇!

ivan said...

Hi Ceci

你可以send和牛及海螺刺身的資料比我嗎??

alice0209 said...

Hi Ivan,

這裡是Alice's Kitchen, 我係Alice. 如果你想Ceci send 資

料比你, 請你E-mail比ceci喇!

Ivan said...

Hi Alice,

咁你有無資料可以send比我呀??

alice0209 said...

Ivan,

我send咗D資料比你喇!



Alice

Ivan said...

收到啦!!!唔該晒!!!!

Hei said...

你好!請問可唔可以email 小樽吃海鮮及札幌吃和牛的地址給

我?我過幾天會去啊!

alice0209 said...

hi Hei,



我send咗比你喇!



Alice

yoying said...

我都相要和牛同小樽d資料呀,唔該send比我,我八月會去啦。

alice0209 said...

hi Yoying,



我send咗E-mail比你喇! 你去check check喇!

yoying said...

SORRY 呀,個email有d問題,請用lamyoying-

428@yahoo.com.hk send 多下次呀, 麻煩哂。

"我都相要和牛同小樽d資料呀,唔該send比我,我八月會去啦。"

alice0209 said...

Hi yoying,



我再send咗比你喇!



Alice

yoying said...

收到啦,唔該哂。

你老公真係幸福,有個又靚又好廚藝既老婆,重可以年年去旅

行。我八月去完睇下有冇d好野介紹你啦。

Anonymous said...

可以提供小樽壽司店及札幌的鐵板燒地址給我嗎?



Thanks

Ada

adachan said...

可以send 小樽壽司店及札幌鐵板燒地址給我嗎?



piglady18@hotmail.com



thanks

alice0209 said...

Ada,



我send咗比你喇! Please check your e-mail box.

benny said...

Hello!!請問可唔可以email 小樽吃海鮮及札幌吃和牛的地址給

我? thank you very much!!!

alice0209 said...

Hi Benny,



我send咗資料比你喇! Please check it!



Alice

Tony said...

可以send 札幌鐵板燒地址給我嗎?



email: ttonybox@yahoo.com



Thank you



Cheers

Tony

alice0209 said...

Hi Tony,



我send咗比你喇! Please check your mail box.

Andy said...

請問可唔可比食和牛既資料我呀?? 我email: andytl@yahoo.com



Thanks!!

alice0209 said...

Andy,



我要返到香港先可以send比你喇!

safin tang said...

你好!請問可唔可以email 小樽吃海鮮及札幌吃和牛的地址給

我?我遲些會去啊!

alice0209 said...

Hi Andy & Safin



我send咗比你喇! Please check your mail box.

idy said...

你好!請問可唔可以email 小樽吃海鮮及札幌吃和牛的地址給我?

謝謝!

alice0209 said...

Hi Idy,



我send咗比你喇! Please check your mail box.



Alice

Dickson Law said...

你好!Great Travelogue!請問可唔可以email 小樽吃海鮮及札幌吃和

牛的地址給

我?我過幾天會去啊!

alice0209 said...

Hi Dickson,



我send咗比你喇! Please check your mail box.



Alice

Anonymous said...

可以send 札幌鐵板燒地址給我嗎? Thanks!



Email: emplps@hotmail.com

alice0209 said...

無名仕,



我已send咗比你喇! Please check your mail box.

下次問人攞東東, 請留下性名.



Alice

Lingling said...

Hi Alice, 可以send 札幌鐵板燒地址給我嗎? Thanks a lot!!!



my email: littleningning@gmail.com



Thanks!



Lingling

Alice said...

Hi Ling Ling,



我send咗比你喇! Please check your mail box.



Alice

Anonymous said...

Hi,



The food looks great. Would you mind to pass me info on both the Sashimi and Wagyu place?



Thank you!



Sum

alice said...

HI Sum,



請你比個e-mail address我, 我先可以SEND 比你吖 !



THANKS

ALICE

S said...

我都想要和牛地址呀, 唔該晒你 :)

Alice said...

Hi S,



我send咗比你喇! Please check your mail box.



Alice

clamp said...

可以告訴我札幌食和牛的店名及地址嗎?

alice0209 said...

Hi clamp,



我send咗比你喇! Please check your mail box.



Alice

Stella Ngai said...

Hello, 我跟朋友5月都會到北海道呢....你遊記裡的和牛鐵板燒真的好吸引喔!

可否給我店名及地址呢.....? 謝謝你

stella_ck@hotmail.com

Alice said...

HI Stella,







Please check your mail box.







ALICE

Anonymous said...

can u send the

information for

sapporo 燒和牛 to

me? My email

address is

stephanie.kaka@gm

ail.com

Thanks a lot

alice0209 said...

Hi Stephaine,



Please check your mail box



Alice

SALLY said...

可以e-mail札幌馧牛地址給我嗎?

alice0209 said...

HI SALLY,



PLEASE CHECK YOUR MAIL BOX.



ALICE