Monday, January 05, 2015

巴黎, 瑞士及倫敦十五日歐洲之旅 Day 12 -8/OCT/2014


Day 12
8/Oct/2014(Wed)
London
Stay in Fraser Suites Queens Gate



今日早餐都係PAUL呢!



今日天氣唔太好呀!時晴時雨。

我地先去TOWER OF BRIDGE






 跟住再去好多食物又好出名的Borought Market
裡面真係勁多野食買呀!乾貨濕貨全部都好齊全。

我地食咗好多野呢!












 生蠔超平呀!75隻,我吃了2 Round呢!










Lobsters & Chip, REALLY YUMMY!

即煎海鮮夾餅,又係好好味架!



甜點,Echir, 外脆入唧滿CREAM,超好味呀!


飲飽食醉,我地襯天氣轉晴,立即出發去大苯鐘,西敏寺及London Eye



大苯鐘

西敏寺







London Eye, London Eye前,天氣都仲好好地架!
不過一升到一半就開始落雨喇!當我地玩咗一個圈落返地面時,突然又大風又大雨,有遮都勁狼狽⋯⋯⋯⋯⋯⋯⋯⋯⋯⋯



我地以最快既速到去返地鐵,跟住就去食晚餐!
  

今晚在tripadvistor選了一間高分的小店,
BUMPKIN









廚師精選:南瓜雜菜湯,清甜好飲
雞胸沙律,雞胸皮脆肉嫩超好味呀!
BBQ RIB, 林,好入味,好滿足呢!






 食飽飽再去吃甜點!
Waffle with ice cream, yummy




 






No comments: