Friday, January 02, 2015

巴黎, 瑞士及倫敦十五日歐洲之旅 Day 11 - 7/OCT/2014


Day 11

7/Oct/2014(Tue)

London
Stay in Fraser Suites Queens Gate



今日早餐, 巴黎已經吃過, 來到英國又吃PAUL

英國既PAUL都好好味呀!




食飽立即去M&M World.

整個M&M WorldColorful好靚,
好多好東西買架!
滿載已歸………………








 O係裡面玩咗2個幾鐘呀!
跟住立即去來英國一定要做既事

就係要去high tea!

我地訂咗Palm Court @ The Langham Hotel

朗廷酒店已經有百多年歷史, 來這裡下午茶, 真係可以感受一吓當年貴族的氣氛呢!

Palm Court內環境好華麗, 好有氣勢呀!
我地點了bijoux afternoon tea

有龍蝦,有魚籽,有三文魚, 又有鵝肝.

這裡嘅sconeclotted cream好味到爆炸!

如果唔夠,三文治是可以添食的!

我和老公都係飲同一口味的特色花茶.















 這一餐高茶, 食完真係超級滿足呀!!!!!!!!!!



食飽要去行街消化吓!

牛津街





HARRODS



今晚完全無吃晚餐既意慾, 我被高茶打敗了, 哈哈!

我地只係在酒店附近隨意選了一間餐廳, 吃了FISH & CHIP 同埋雞翼.

FISH & CHIP完全唔得,淡而無味,好差………………………….中伏了

雞翼, 正常味道.



 APARTMENT附近的教堂,好靚!




No comments: