Wednesday, August 03, 2016

快閃東京之旅 DAY 5 (14/JUN/2016)


Day 5
東京-香港

今早個天都係灰灰的
不過尋日酒店服務員講
今日既9點至10點到應該會睇到富士山的


今日既朝食係自助餐
有日式和西式
非常豐富和好味道
我好鐘意佢用呢款碟
可以每樣都試到


我至喜歡的納豆飯


今早的茶點又轉咗款式


他們預測天氣真係好準呢!
時間不段地過,雲層就不段散
雖然見不到富士山的全景
不過佢都有同我地SAYHI 呢!



富士山真的很美

昨日BOOK咗11點車出返河口湖駅
河口湖駅小小景色



等車出返新宿時
要食吓雪糕呢!

今次班巴士搭咗好耐,差不多坐咗兩個幾鐘先到新宿。
因為整路,由3線改成1線,真係塞到爆
搞到原本打算去高島屋食LUNCH既,都要取消
係返酒店取回行李途中,
由於太肚餓關係又無時間食LUNCH
唯有買定幾個壽司上JR食
後來再買埋美登利外賣,HAHA



去到機場CHECK IN後,
立即要去食野


本來搭18:15的,要DELAY至18:35
原因係前班機有人整壞咗個洗手間@@
我地上機時,洗手間都未整返好的
最後排既洗手間係用不到的
好彩我地坐得好前 

JAL 飛機餐
係好食的

今次去東京,唔係買咗好多野咋!
不過都好開心呢!

多謝收看




No comments: