Wednesday, December 26, 2007

十吓十吓既聖誕節^V^





今年既聖誕節, 我地冇出去同一迫, 又冇整西餐, 我地只係o係屋企十吓十吓.

我地25號一早就出去九龍城買手打丸 果到既丸係好好好好味架!一早就要排隊買架喇!

個間鋪係o係九龍城街市Ground Floor, 然後我地就再去Citysuper買其他食材.

你地睇幾豐富, 我地飽到癲左!!!!



有魚扎, 手打蝦丸, 手打墨丸, 蟹子丸, 魚蛋





有黑豚肉及雪霜和牛





有金菇, 生菜及鮮冬菇





超好味既士多啤梨!!!

7 comments:

ahcool said...

嘩)))))好多野食呀.....

merry christmas

ahcool said...

我見到d和牛就.........流口水haha

Catherine said...

好識享受喎!!!

Fion said...

唔好意思! 我係想問番妳gei舊網址有個"焗蘋果脆脆蛋糕",做得好靚好吸引

呀! 我都好想整哦! 但係這個食譜份量係做幾多吋大gei蛋糕的呢? 如果我

做4"吋大,份量應該是多少呢? 謝謝!

alice0209 said...

Fion,

唔好意思呀! 我都唔係好記得用幾多吋模, 不過一定唔係6吋, 就係7吋,

因為我屋企係得6" & 7"既模!



Alice

Ter said...

有和牛...流晒口水呀!



點解d士多啤梨個價錢要打X呀, 呢隻士多啤梨好好好....味x100000

qqlam said...

好大粒士多啤梨, 好紅呀



QQ