Sunday, December 30, 2007

粒粒&珠珠的生日Party





今日係DOL同粒粒珠珠搞咗個小型生日Party, DOL 場地及食物都可以,

係d Services慢d啫! 整體以言都好過Dog House.



在此好多謝今日抽空來臨既大朋友&小朋友

大朋友 : Catherine, Raymond, Cool, Cool's Honey, Amyboy, 

Emily, 阿細, Stephanie & Movie.

小朋友: 藤條, 涼粉, WaWa, 點心, 維維



另外再多謝大家送比粒粒珠珠既生日禮物, Thanks!!!!!



粒粒珠珠大個女喇!爸爸媽媽祝你地身體健康, 日日都開開心心!



這個係我整比大家食既Blueberry Cheese Cake, 希望大家都鐘意喇!





粒珠的禮物
































9 comments:

ahcool said...

今日個party好開心,個意粉&沙律都好好食,

至於service~~好好喎,冇問題呀....



strawberry藍莓cheese cake~~~點講呢,

如果話好味,又好似好行貨咁,但係.......

又真係好好味架喎(我食左2舊呀...yeah)



粒粒~~愈大愈靚女&好大方得體呀



珠珠~~你要食多d野呀,咪持住自己靚女就刁蠻至得架



真係好得意呀,今日參加party既都係細細粒粒,

望埋去,成地都係細細粒咁係度彈下彈下..好好笑...



party之前真係諗爆頭都諗唔到送乜野禮物呀,

又驚買左d唔等洗既野,因為心諗唔好浪費丫馬。

就係係party前一日,去左海港城,因為想搵本書所以入左page one,

就係咁,比左本桃紅色吸引左.....

心諗~~都可能啱喎,因粒珠都係女仔,用黎寫低佢地d野都會幾適合啩...



好多謝張生,張太&2位張小姐...Happy Happy Happy

Catherine said...

昨日好開心呀,可借籐條 & 涼粉嘈嘈閉..=.="

希望你的朋友唔介意啦

ahcool said...

佢地鍾意講野啫,我地又點會嚴佢地嘈呀...

我阿嘟女就真係勁鍾意講野架...haha

Emily said...

前日我地玩得好開心呀!

個三文魚意粉,同牛柳粒紅飯都好好味喎!

好在我叫菠蘿梳打咋...WAHAHAHAHA

仲有多謝Alice送既小禮物

真係又食又拎呀,其實係咪我生日呀?hohoho



當然...一定要讚下個cheese cake啦!

其實我已經好飽,但都忍唔住食第二件,yeah!



粒粒真係叻女左,記得舊年佢生日係唔敢落地又唔敢郁,今次進步左啦,做左

家姐係叻d;珠珠都肥返d喇... 祝粒粒越大越fit,珠珠越大越開胃,haha~



ahcool講得好好笑...呢個party全部細粒狗呀!冇左阿發同阿嘟,個蛋糕點

食得晒呀...hoho~



籐條條玩波波嗰時好cute呀,佢又識擔住汁毛毛喎,wahahaha!涼粉粉仲識

yoga添,yoyoyo~~~ 佢地d吠聲真係碎料啦...hohoho,我希望下次可以抱

到籐條條呀 @.@



祝大家新年快樂!^.^

Emily said...

aiya... 係咪籐條條著嗰條牛仔裙呀? 真係好型好靚呀,姊妹裝?!

alice0209 said...

好多謝大家呀! 大家食得開心, 玩得開心就好喇!



Catherine, 我既朋友一定唔會介意架!

Anonymous said...

alice, 好多謝你邀請我哦.

如果唔係我都唔知幾時可以出省哦! waka

個日我都好開心呀! 間 cafe d 食物真係唔錯.

最好味當然係你個 cake 啦.



個個小朋友都細細粒, 真係好鬼得意.

真係好快就一年啦.

好似粒粒開完生日會冇耐咁.

咁就兩歲啦.



miso 18.1.08 都兩歲啦. 時間過得好快.

YvesKitchen said...

Wish you and your husband have a fruitful and romantic

year 2008! :>Yves

qqlam said...

新年快樂呀~~ 對不起, 遲來的祝福

粒粒珠珠好幸褔呀. 佢地一定好開心呢



QQ