Saturday, June 14, 2008

Mixed Berries Muffin





今朝終於整咗想整好耐既Mixed Berries Muffin,

有睇開我個Blog既Blog友, 都知道我係好鐘意整Muffin既, 

而這個Muffin就比較特別, 用料比較多, 同我平時整開個既有d唔同.

但係個味道同口感就十分之好, 面脆內軟, 而且仲好香蜜糖味.

大家仲未試既, 就一定要試試喇!



食譜來自仙姐(獨角仙) 

9 comments:

Chloe said...

我仲未試食喎~~呵呵呵~~~~

connie said...

嘩!我都好想吃呀!我想問哪裡可買新鮮雜苺呢?

Catherine said...

咁早又整美食呀.....

alice0209 said...

Connie,

Citysuper有frozen mixed berries賣架!

或者自己把新鮮雜苺急凍.

ahcool said...

有冇得試食呢???

connie said...

Hello: 我還想問食譜中cream是淡cream嗎?cake flour和

baking soda是什麼?可否不放呢?

alice0209 said...

Connie,



Cream = 淡忌廉

Cake Flour = 低筋麵粉

Baking Soda = 食用梳打粉



我諗不可不放的, 食用梳打粉係百佳, 惠康或者烘焙專門店有售.

Anonymous said...

係咪好好好..........味呢...



雖然食料多多, 但味道真的很豐富.

connie said...

thank you !!!等我都試試整,先希望好食啦!