Monday, June 09, 2008

小聚會 @hOmE





尋日請咗好朋友Emily & 阿細嚟我屋企食飯, 佢地仲帶咗跳跳嚟呀!

跳跳係第一隻來我家作客既狗朋友呀! 跳跳真係又靚, 又乖, 又斯文,

而且佢又冇亂吠, 又冇周圍大小便, 真係我見過既貴婦中最乖既一隻呀!



我尋晚係整全西菜, 有雜菌忌廉湯, Homemade Pizza, 瑞士雞翼, 蕃茄腸仔肉醬意粉及

白汁本菇大蝦蝴蝶粉. 甜品就有雜莓朱古力慕斯. 



另外我仲整咗芒果布甸, 同埋Ugly Chocolate Cake比佢地行街架!



希望尋晚這一餐你地歡喜喇!





























5 comments:

ahcool said...

嘩))))好多美食呀)))))))))))



教我整「蕃茄腸仔肉醬意粉及

白汁本菇大蝦蝴蝶粉」...

Catherine said...

樣樣都好吸引呀......

winpooh85 said...

好多野食呀!!一定好正.跳跳很可愛.係咪迷你貴婦.

Anonymous said...

你一個人整禁多美食......好勁哦



有得食...仲可以外賣...你家的私房菜真係very good

Emily said...

真係好好味呀!!!

Big kiss to Alice~~~^^3