Sunday, November 01, 2009

10日北海道賞紅葉之旅2009 Day 2





第二日



16/Oct/2009



函館

函館朝市 -> 元町教堂 -->舊函館區公會堂 -->東正教堂 -->五稜郭公園(住夢空館)



今朝一早起床, 我地首先就向朝市進發, 去到朝市我地就立即去吃早餐喇!

今日既早餐就係魚生飯喇! 我地去返上年食過既店鋪, 每人一碗魚生飯,

果然味道依舊, 美味非常, 超讚呀! 連老公都食晒成碗飯呀!

(因為佢不嬲朝早都唔係食太多東東架!)













食完東東後, 我地就四圍逛喇! 行到一半, 見到我既至愛-海膽呀! 我梗係立即買來食喇!

上兩次係朝市, 因為唔係食海膽既日子, 完全不見影蹤, 今次見到如果唔食, 

就真係蝕抵喇!

這裡既新鮮海膽真係好味到無野講呀! 入口清甜, 有淡淡既海水味, 

超級好味呀! 食完個人都開心晒.













食完海謄, 我地見到有”函館奶”賣, 於是又買來飲, 

函館出產既牛奶, 味道香濃, 唔會稀, 又無酥味, 係老公既至愛.





係朝市行完, 我地就去元町教堂果帶影相喇! 

這裡已經來過好幾次, 所以都係一如已往, 四周影影相, 跟住去食杯雪糕, 超正呀!

影完相, 我地一上車就落雨喇! 真係好好彩呢!

























跟住 我地就去五稜郭公園, 去到五稜郭公園就啱啱停雨, 不過天色仍然好暗, 我地唔理喇!

既然嚟到一定要出去影幾張相的, 不過係影相既途中, 突然打了幾個大雷.









於是我地就立即快快走入五稜郭公園塔內, 入到去不消五分鐘, 就落大雨喇!

我地真係幸運呢! 如果係戶外, 有遮都無呀!

我地係塔內, 又飲咗兩支奶, 不過這兩支係咖啡味, 老公覺得比較”流”,

 但我就覺得一樣咁好味.









行咗一陣, 買一些手信, 見無咁大雨, 我地就過咗隔離食拉麵喇!

這間拉麵館-函館麵廚房, 本來老公超鐘意架! 但今次食完之後,

總覺得有些不同, 但又唔知有什麼唔同咗, 有些失望呢! 

不過老公話係機場一定要再食多一次, 咁就知有咩唔同喇!











食完, 我地就返民宿休息一陣, 因為仲落緊雨呀! 我地hea咗個幾鐘先停雨!



一見無雨, 我地就立即去金森倉庫行街shopping, 同埋食甜品喇!





係金森倉庫內有Pastry Sanffle’s既店鋪, 這裡既芭菲杯同蛋糕好好味架!

我每一次嚟到, 都一定要食架!





買完, 食完, 開心完, 我地就返民宿食晚餐喇!



這頓晚餐係民宿男主人主理的, 經這頓晚餐, 我發現民宿既男主人好細心呢!

因為這晚只得我同老公兩個客人, 而佢每樣餸都係做到細細SIZE, 有多種款式,

有些餸既作法亦比較複雜, 只係得我他兩個人食, 佢又炸, 又炒, 又焗, 又炆…………

我真係非常不好意思呀!













所以我地把完部食物都食晒, 唔好晒咗民宿男主人既心意, 我同老公食到勁飽呀!

5 comments:

yumi said...

全部都係食食食...難得你食極吾肥,ya ya yeah

Catherine said...

嘩...海膽真的超讚呀

Emily said...

我哋至愛嘅海膽呀>W<

期待我們明年的北海道之旅,唔知1月海膽當唔當造?

travelcake said...

睇見咁多美食,真係流晒口水呀!

泡泡茶 said...

我又係超鐘意食海膽呀