Saturday, January 23, 2010

台灣之旅 2009 - Day 1





Day 1 (12/12)



香港 – 台北

桐燦烘焙店舖 -> 包裝廣場 ->淡水 (住台北凱撒大飯店)



五年無去過台灣喇! 因為老公生日想去旅行,

而佢又無假, 所以就揀台灣, 可以短短地去幾日喇!

今次去台灣主要都係食食食同買買買.



我地當日搭早上9:20飛機去台灣, 去到桃園機場才10:45分,

我地過晒關, 拎埋行李後, 就立即搭國光客運去台北市中心,

由桃園機場去台北火車站大約要一個鐘, 我地去到台北火車站已經12.30分喇!

我地到達後就立即去酒店寄存行李, 凱撒大飯店就係台北火車站對面,

因為兩點鐘才可以check-in, 我地一心只係寄存行李, 點知個酒店職員同我地講,

佢地已經安排咗房間比我地, 而且仲upgrade咗做商務客房, 我果一刻勁開心呀!

我無諗過今次都有得upgrade. 因為我之前兩次去台灣, 兩次都係住凱撒,

而果兩次佢都有upgrade我地間房, 因為係我朋友幫我book既關係,

所以有得upgrade. 但今次係我地自己上網book的, 點知都有,

好喜出望外呢! 而且今次既services好好, 間酒店既內在又裝修得好靚, 好滿意呢!











我地係酒店放底行李後, 就立即去酒店附近既良品食台灣牛肉麵喇!

這個牛肉麵係佢未出名時我地已經食過, 今次再食仍然都係咁有水準,

湯底香濃, 牛肉惹味, 刀切麵又有咬口, 香港一定食唔到, 真係好好味呢!







食完牛肉麵, 我地就去桐燦烘焙店舖, 桐燦係台北市民樂街,

我地搭捷運去到雙連站, 再行15分鐘就到.

台灣既烘焙店真係有好多東東買, 而且仲價廉物美, 我買得好開心呢!

買完東東, 我地就去包裝廣場, 包裝廣場係桐燦附近, 我地行咗15分鐘就到.

這個包裝廣場對我嚟講無乜驚喜, 因為佢同日本既一樣,

我之前10月係日本已經行完, 所以我買咗小小包裝用品就走喇!



SHOPPING完後, 我地就返酒店放抵d東東, 跟住就搭捷運去淡水喇!

今次來到淡水勁多人呀! 條條街都人頭湧湧,

我地好不容易先行到去公明街呀! 一去到公明街老公就立即買咗炸雞塊來食,

而我就飲蜜糖苦瓜汁, 好美味呢! 我地嚟淡水係有一個目的架!

我地要食胡椒餅, 這裡有間炭錢胡椒餅好好味架!

好味過饒河街福州胡椒餅好多架!

食完東東, 我地四維影吓相, 買吓手信, 跟住就走喇!













我地要去度小月食晚餐, 度小月係出名既台南美食店舖, 擔仔麵, 肉燥飯,

炸花枝丸樣樣都美味非常,









我地食完晚飯, 本來打算去士林夜市架!

但老公話好飽, 於是就返酒店喇!

今日食得好滿足呢!

4 comments:

yumi said...

又去旅行, 係呀,我plan 緊4月去沖繩定sapporo. 4月sapporo係咪無野玩 ??

alice said...

yumi,

4月sapporo真係無乜野睇wor, 我諗去沖繩仲好.

yumi said...

係呢, 因為我又怕太凍,又mama 地睇花, 加上未嘗試過揸車, 沖繩揸車易d, 可以學左先, 照你咁

講,sapporo真係吾啱4月去 !!

cool said...

好味好味....