Saturday, January 23, 2010

台灣之旅 2009 - Day 2





Day 2 (13/12)



台北

九份 – 士林夜市 ->鼎泰豐 ->饒河街夜市 (住台北凱撒大飯店)



今朝一早起身, 就去咗酒店附近買豆漿栥飯作早餐,

然後就去搭國光客運去基隆喇! 我地用咗半個鐘去到基隆,

跟住再係基隆轉公共巴士去九份,

我地次次都係從這個途徑去九份架! 未試過搭火車呢!

因為搭火車要就時間比較麻煩, 而這個方法就方便好多,

想行幾耐就行幾耐, good!



我地上到九份又係人山人海呀! 我地係基山街不停食東東,

不停買東東, 又不停四維影相, 非常開心呀!

今次係九份我地食咗賴阿婆芋圓, 芋粿, 蒜茸香腸,

香草奶茶, 泥芋酥, 花枝丸, 豆腐, 十分滿足,

而且樣樣都好好味. 我地不經不覺就玩咗兩個幾鐘喇!















跟住我地回程返酒店放抵d手信, 接著我地就去士林夜市,

係士林–我地一定會食豪大大雞塊, 因為真係超級好味,

而且食完完全唔會有熱氣既感覺, 好正呀! 食完雞塊,

我地就行咗一陣, 我又買咗一大杯生果食, 真係食到癲咗呀!







行完士林, 我地就搭捷運去鼎泰豐食晚餐, 鼎泰豐個個都識喇!

不過係台灣食鼎泰豐係好味過香港好多架!

我地點咗小籠包, 素菜餃, 酸辣湯同炒青菜, 樣樣食物既水準都係保持好好.





食完鼎泰豐, 我地就搭的士去饒河街夜市, 係饒河街夜市又係食食食,

不過今次我無得食藥燉排骨呀! 因為身體既狀況問題, 我唔食得, 勁慘呀!

我地係饒河街都有食福州胡椒餅, 不過味道真係一般呢!





我地食到超包, 就返酒店喇!

返到酒店梳洗完畢, 打算瞓覺既時侯,

我地突然記起係雪櫃有兩盒杏仁豆腐花呢!





於是我地最終食埋果兩盒豆腐花先瞓覺.



今日真係由朝食到晚NON –STOP呢!

5 comments:

yumi said...

又係食...勁,你話咩身體問題吾食得...係咪有左 ??hehe .( 好想身邊朋友都有左,哈哈 )

alice said...

yumi,

緊係唔係喇! 我m come呀!

cool said...

又係好味好味....

yumi said...

會吾食得咩, 難得去玩, 咩都吾怕la.我m come都會食雪糕凍野,哈哈

Chloe said...

我好想食D小籠飽同菜餃!!!!

睇唔出你兩個真係咁食得~~哈哈~勁!!!