Wednesday, December 22, 2010

12月之星生日會2010





12之星生日PARTY又來喇!

不經不覺已經搞咗3年喇! 時間真係過得快.

今年我地又係去咗金喜花園BBQ呀!

本來我地係去荃灣一間私房菜食架! 佢係好歡迎小狗架!

不過果間食店突然有內部事故要取消BOOKING,

我地在無辦法之下又再選擇金喜喇!

金喜唔係唔好, 不過年年都去就無乜新意咁!



今次個PARTY我整咗3個蛋糕呀!

3個都係卡通立體蛋糕,

每一個都係佢地鐘意既公仔,

好成功,好滿意呀!

我知三位壽星仔女都好鐘意和好驚喜呀!

我好開心呀!



另外今年個狗蛋糕又係由教主負責,

無論外型和味道都好GOOD GOOD GOOD呀!

教主真係超掂呢!



今次個PARTY又係好開心呢!

我地一定要KEEP住呀!



 

































































1 comment:

travelcake said...

三個蛋糕都好靚呀!