Wednesday, December 15, 2010

Happy Birthday to my Hubby





尋日係老公生日吖!!!!!!!!

我地一如以往出去食好味道,

今次壽星仔揀咗去尖東食新式泰國菜

這間泰菜開業只有半年, 我地係睇雜誌介紹的,

連OPENRICE都未有食評呀!



餐廳環境幾好, 有露天座位, 不過尋晚已經有D凍,

我地座咗入面, 另外食物都好有水準, 賣相和味道都好好,

尤其是冬陰公湯好好味, 個湯底整得好好, 係會越飲越想飲的,

其次就係生牛肉沙律, 牛肉新鮮好有牛味, 個醬汁做得好好, 超讚!







尋日好成功地比咗個驚喜老公呀!

就係在餐廳同老公切生日蛋糕勒!

(雖然佢成日都會食蛋糕,

但佢真係好少會正日切生日蛋糕的.)

因為佢係唔知我會買蛋糕,

而且仲會喑地裡拎個蛋糕去餐廳架!

我知佢好開心呢!!!!! YEAHHHH



本來我係打算自己整個的

但基於時間問題, 我真係整唔到,

於是我唯有在出面訂喇!

我仲要在13號先訂………..好彩訂到咋!



我係訂Awfully Chocolate既冧酒車里子朱古力蛋糕,

味道都可以.













2 comments:

misoso said...

Happy Birthday!

yumi said...

祝你老公身體健康,生日快樂,日日都同你咁恩愛...哇,呢幾日咁凍都著咁小衫既.哈哈..勁.