Wednesday, December 29, 2010

珠珠生日 @ 西貢





12月真係又忙, 又開心呀!

我家3位至愛都係12月生日,

仲要分別在頭中尾,

真係成個月都係佢地大晒呀!



依家輪到珠珠誕喇!

12月27日係珠珠生日,

珠珠今年4歲喇!

不過都仲好似一隻baby咁,

勁貪玩, 又愛痴住人.



珠珠誕我地又入咗西貢食飯,

今次去咗Pan Da Café, 佢個環境幾舒服, 幾靚架!

好有歐陸feel 的, 而且食物質數又幾好,

最重要係對我地既小寶貝非常好呀!



這間café係之前MIMI主人介紹我地去架!









佢門口棵樹d花好靚呢!







這是我地的聖誕餐

















珠珠連環圖







粒粒連環圖



No comments: