Sunday, January 09, 2011

1st BD Gathering





今日一班好朋友同我提早慶祝生日呀!

真係足足早咗一個月呢! 不過我一d都唔介意呀!

因為我年年生日都係在新年既日子,

這些日子個個都會好忙,

約出來食飯真係好難就時間呢!

所以早d都無問題架! XDDDDDD



今日我地去咗K11既渥食鐵板燒,

我係第一次去的, 環境和服務都好好,

味道就更加唔駛講, 正架!

我地食咗好多野架!

不過影咗好少相咋!

食得真係好開心呀!!!!!!

























另外好多謝咁多位朋友送給我既生日禮物呀!

全部都係LC, 真係知我心意喇,

全部都超鐘意, 好開心呀!!!!!!!!

多謝各位呀!







好多謝JADE & SOBI送的SPECIAL EDITION 

的STONEWARE MINICOCOTTES,

勁鐘意呀!















好多謝小A送的磨磨磨, 十分啱用呀!















好多謝望望送的茶壺, 好靚呀!













十分多謝IRIS & 譚先生送給我的

Cassis 25cm 橢圓形

我係聖誕節前已經收咗架喇!

又係超鐘意呀!!!!!



1 comment:

yumi said...

alice 你個新髮型好得呀,靚左又細個樣左,另外,你咁多呢個牌子既野,你用吾用得哂

ca,hahahaha...你可以做代言人賣廣告啊