Thursday, January 06, 2011

蠔宴





尋晚我同咗幾位好朋友去食生蠔呀!

我地去咗我老公朋友開的ANA OYSTER & GRILL BAR食.

好多時食生蠔, 都會食法國蠔,

不過原來南非蠔係好好味架!

有小小CREAMY, 食完隻蠔後個口會有小小甜味, 好正呢!

諗起都想再食呀!



另外我地又食咗

3個冷盤 - 蒜香牛柳粒 : 個牛好香好好味的,

                意大利風乾火腿:  唔太咸和肥膩

                炸蟹餅: 超級好味道, 有好多蟹肉架!



3個頭盤 - 牛肋骨: 好嫩, 夠牛味, 正呀!

                德國炸豬手 : 皮脆肉嫩

               烤羊架: 味道可以的, 不過唔夠羊味



4個甜點 - 熱朱古力蛋糕配雪糕 x 2 - 好好好味, 好耐無食過D咁有水準架喇!

                Apple Cumble - 朋友話好味道

                Tiramisu - 朋友都係話好味道

 

總括嚟講樣樣都唔錯, 絕對可以再去吖! HAHAHAHAHA

















出去食飯有好多禮物收呢!

多謝COOL送比粒珠的零食









仲有我既烘焙用品, THANKS COOLCOOL BABY

No comments: