Sunday, January 02, 2011

2010除夕夜 @ 麗豪





除夕晚係一個完全無預約既情況下,

我地好開心地同咗毛毛一家和歡歡一家,

在沙田麗豪食New Year ‘s Eve Dinner呀!

我地同粒珠係第一次去沙田麗豪咋!

這裡真係超good, 無論食物,

環境或服務都係非常好的, 我一定會再去吖!



當晚我地每人都係食咗6道菜,

樣樣都好好味, 好有心思的, 正呀!



2011年終於都到喇!

回顧舊年幾個大project,

我都有驚無險地順利地完成, 都算不錯喇!

只係有一個要拖到今年才可以實行,

希望一齊順順利利, 2011會有好消息喇!



2011年祝願大家事事順利, 步步高陞, 身體健康!



好醒目的毛毛呀!







我和粒粒珠珠







好乖的歡歡





八掛粒粒







歡歡終於都望我喇!







超美味的食物















食飽飽, 我地同粒珠跑咗一陣

 



毛毛等我地食野, 等到勁眼瞓呀! 

你地睇佢個樣超可愛呀!

1 comment:

yumi said...

凍到粒粒都要著衫啊.happy new year alice