Thursday, February 10, 2011

BD DINNER @ FOUR SEASONS CAPRICE





今日係我正日生日呀!!!!!!

年年生日都會在新年,

今年仲要在人日, 真係喜上加喜呀!!!!!



年年生日我都會有D情緒病,

今年亦唔例外, 仲要喊咗一陣,

不過好快就無事喇!

老公話我係傻架! HAHAHAHAHA



今日既上午沒有什麼特別節目, 老公都要返工,

不過晚上我地就BOOK咗去四季酒店既CAPRICE食法國菜

CAPRICE真係勁期待喇! 因為佢係一間專吃高質素法國菜的,

而且佢仲係米之蓮三星餐廳呢!!!!!!



CAPRICE果然無令我失望,

佢無論食物, 環境及服務都係超超超超好的,

佢既環境好優雅, 好舒服, 完全無侷促及拘謹既感覺,

侍應既服務態度係超超超好的,

完全無中國人社會高級餐廳的風氣呀!













至於食物, 又係勁滿意呀!

我地點咗”TASTE OF CAPRICE”

TOTAL 每人有8道菜

等我逐一介紹吓喇!



首先係有Welcome Dish – Garlic Bread及我地自己叫的white wine.





這是餐前的BREAD SET,

有法國的Unsalted & Salted Butter,

兩款都好香, 好滑.

有好多麵包揀的, 我只係影咗一片咋!







以下就是”TASTE OF CAPRICE”



1. Obsiblue Prawn Tartare with Osetra Caviar, Shellfish Jelly and Yuzu Aroma



佢用法國蝦再加面層既魚籽, 再配底層既Shellfish Jelly及柚子汁, 再加埋好脆既麵包片同吃,

酸酸的, 好醒胃, 味道好特別, 有層次感, 隻蝦非常新鮮, 因為老公食完個喉嚨即痕呀!







2. Crispy Cannelloni with Ratte Potato Mousse and Périgord Black Truffle



黑松露菌配薯仔慕絲脆筒及薯粒: 味道好夾, 黑松露配上淡味既Potato Mousse, 超讚.







3. Warm Duck Foie Gras and Pineapple Chutney in Pink Pepper Sauce



鴨肝配Pineapple Chutney in Pink Pepper Sauce, 好味到無野講,

連一向唔食鴨肝既老公, 都食咗2/3呀! 佢個汁配埋入口即溶既鴨肝係超好味呀!







4. Confit Wild Salmon with Green Lentils Coulis and Black Truffle Cream



三文魚配黑松露忌廉,好滑好鮮味, 個魚既質地好好, 唔會好熟, 

配埋個黑松露忌廉, 有個意想不到既味道呀!







5. Pyrénées Milk Fed Lamb with Shoulder Pastilla and Eggplant Caviar in Olive Oil Jus



主菜: 羊 – 三個唔同部位既羊(唔記得什麼PART喇!), 再有三種煮法,

三種煮法都好好味, 尤其個酥皮內釀羊肉, 好特別, 好有新彊菜既風味, 

個羊好靚, 好嫩, 好有羊味, 但唔”穌”, 超超超超讚!







5. Roast Veal Sweetbreads with Périgord Black Truffle and Maxime Potato in Périgeux Sauce



主菜: 牛核配唔記什麼國家的薯仔再配黑松露SAUCE, 個牛核係由BB牛來的, 

佢係牛BB消化牛奶既部位, 佢個口感和味道都好特別, 幾好味, 

不過唔可以一個人吃一客, 會有些漏呢!







6. Caprice Cheese Cellar Selection



佢有超不過15款芝士比我地選擇, 每一款都各有特色

我揀咗5款, 有3款係有SIGNATURE的, 正呀!













7. Coconut Snowball with Green Apple and Kalamansi Sorbet



甜點 – 青檸雪芭拌底層的綿花糖及中層的椰子白朱古力CREAM

好特別, 有好多唔同既味道和口感, 好有心思, 讚!







8. Brazilian Chocolate with Arabica Coffee, Crunchy Toffees and Caramel Ice Cream



正常的朱古力甜點, 好味, 不過不太特色







9. Petit Four



第一層有黑加倫子味馬卡龍, 青檸朱古力, 唔記得什麼蛋糕

下一層榛子朱古力, 黑朱古力及有果仁的拖肥糖







10. Coffee or Tea

我地兩個最後都係飲咗檸水, 如果唔係晚上,

我一定會飲咖啡呀! 咁這一餐一定會更完美呀!!!!





今次個生日飯真係超超超超超級滿意呀!

真係好多謝老公呀!!!!

不過老公話我今次已經食咗部I-Phone 4喇!

hahahahahaha

3 comments:

泡泡茶 said...

呢部iphone真係好好味咁呀, 睇到真係流哂口水呢

cool said...

happy happy happy birthday



咪即係又食又拎....哈哈哈哈哈

sunny said...

看上去很美,想食。

回香港带小女去吃。