Friday, February 25, 2011

大焗爐(@v@)





早前托朋友買的大焗爐, 星期二終於送貸喇!

我足足得咗差不多2個月呀!



這個焗爐是從意大利訂回來,

價格不太貴, 而且又十分慳電,

又唔駛Build-in, 真係幾好呀!

你想擺在那兒都可以.



另外這個焗爐仲可以一次過焗幾層的東東

而且是不用轉tray的, 真係超好呀!







我係尋日終於同個爐剪綵喇!

我一次過焗咗兩樣唔同既東東,

入爐時間唔同, 出爐時間都唔同,

但完全無問題, 真係慳咗好多電呀!

我唔駛焗完一樣才另一樣呀!



6 comments:

travelcake said...

嘩!好厲害呀!以後可以更加大制作啦!

Anonymous said...

Dear Alice,



Could you advise the brand, model of this oven? Where to order it?



Thank you.

alice0209 said...

HI 無名氏,



以下是OVEN的資料:

香港都有得賣的, 是在上海街

牌子:GIERRE(得上海街耀記有得賣, 問佢意大利恆風焗爐就得)

價錢:$7500(這只是約價)

尺寸:外圍23.5寸x23寸, 高22寸; 內籠17寸x13.5寸, 高13寸





ALICE

lum said...

請問妳買左係有蒸氣定無蒸氣呀??因為我都想訂但未決定要邊種,thx^^

alice0209 said...

HI LUM,



我買個部無STEAM架!



ALICE

lum said...

ALICE,多謝妳既回覆,thx~我都訂左無steam喇^^