Tuesday, February 08, 2011

High Tea @ Four Seasons The Lounge





今日同好朋友(靜雯)去咗四季既The Lounge High Tea呀!

超滿意, 超滿意呀!



好朋友真係無介紹錯,

四季無論食物, 服務及環境都好好,

一定要再去呀!









咸甜:樣樣都好味道.







佢既scone非常好味道, 一d發粉味都無, 勁正呀! 配埋個柑桔果醬, 超讚呀!!!!







以下就係甜點喇! 本來係可以每人refill 2件架!

但我地竟然每人可以refill 3件, 超開心呀!

係我地果枱有架咋! 哈哈!



當我地食完個奇異果梨杯..................







跟住就多咗六件喇!







等我仲記得...........就每件都講吓係什麼來喇!



綠色果杯係奇異果梨杯 - 酸酸的, 有梨肉粒, 有奇異果蓉中間白色的是馬令, 梨和奇異果的味道好夾, 正呀!



長方型有三粒啡色的是Tiramisu - 底層手指餅好乾唔好味, 不過中間的芝士餡就唔錯呀!



綠綠黃黃色長方型是 - 熱情果芒果mousse Cake - 我覺得唔夠熱情果味, 不過好滑好香, 都好味的.



面前半圓型的是柑桔柚子撻 - 果半個圓型, 全是柑桔柚子果肉好新鲜好好味, 再配埋個好鬆化既撻底, 超正呀!



有兩粒紅桑子在面的是紅桑子芝士蛋糕 - 正常, 好味道.



白紅啡的長方型是牛奶紅桑子朱古力蛋糕 - 面層是牛奶巴巴露亞好香好滑好味, 



中間的紅桑子果蓉再配上朱古力蛋糕脆脆, 又係勁好味呀!!!!!



有一粒黑桑子在面, 我都唔知是什麼, 好特別的, 佢既外層係用朱古力餅加玉桂粉整成, 

中間再有白朱力cream, 係好好好好味的.





食晒這些那麼美味既甜點後................

我的好朋友(靜雯) 原來仲整咗生日蛋糕比我吖!!!!

真係超開心呀!

好多謝你呀!

原來仲整咗生日蛋糕比我吖!!!!真係超開心呀!好多謝你呀!

2 comments:

yumi said...

哇..勁正呀,梗係見你靚女比你refill la.how much ar ??

泡泡茶 said...

你開心就得啦, 哈哈, 我多謝你就真