Tuesday, December 30, 2014

巴黎, 瑞士及倫敦十五日歐洲之旅 Day 10 - 6/OCT/2014


Day 10
6/Oct/2014(Mon)
Bern – Zurich - London
Stay in Fraser Suites Queens Gate



10:20  Zurich Airport

11:00 Gatwick Airport



晨咁早就出發喇!

BernZurich Airport, 需時1.15小時, 我地早一日已經買咗車票喇!





我地搭630,  715到機埸, Zurich機場都好大呢!

 我地大約8點鐘就去check-in! 磅行李時超緊張呀! 勁驚會過重呢!

好彩3件行李加埋65kg, 順行寄倉, 鬆了一大口氣呀!哈哈

Check-in, 過埋海關, 行一陣, 就去登機閘口, 好鬼遠呢!

點知飛機又delay! 延遲咗半個鐘, 兩條友係到罰坐………………….



Easyjet 用的是細機, 好可愛呢!

我地大約11點半到Gatwick Airport!

出市中心有幾間express可選, 我地揀咗最快既Gatwick Airport Express, 需時30分鐘就可以去到市中心的Victoria station.



 去到Victoria station, 立即買oyster card, 佢好似香港八達通, 而且仲有折的, 跟住就搭undergroundgloucester road, 酒店的位置.

倫敦的underground好多都無電梯呢! 拎住三個重喼上上落落真係辛苦晒老公喇!

英國人都好helpful, 好多男士見到我地有咁多行李, 都會好主動幫忙呢!

去到gloucester road行約5分鐘就到酒店喇!




今次租了apartment! 第一次在旅行途中租apartment好興奮呀!

check-in就可以入房喇!

apartment超大超靚呀! 設備齊全, 好好好舒服呢!好滿意呀!








放底行李, 我地立即出發去burberry outlets

Burberry Outlets坐落o係一個市郊, gloucester road去要約40分鐘,

去到又無收獲……….又係無我既碼………………………..!!!!!

回程時隨意揀了間小食, all day breakfast, 好有以前香港餐廳既感覺呀!!

味道好正常, cappuccino 勁好飲.







返酒店休息一陣, 跟住就去晚飯附近的地方行吓!

今晚吃牛扒, 這間是早前見網友分享十分吸引, 所以一定要來.

 Hawksmoor Guildhall



我地經店員介紹點了有750克的Porterhouse, 再加了3個配菜

Porterhouset-bone的一種, fillet sirloin既比例係4:6.

我地第一次吃, 店員沒有介紹錯呢!

超級好味呢!好有牛味, 又有炭燒既香味, 真係勁正!

佢既配菜又係非常好吃呢!

這一餐又抵又滿足呀!







 Fraser Suites Queens Gate


No comments: